Vrouwen achter het stuur

01-07-2011 @ 11:04 door Bill_E

Ik moet eerlijk bekennen, de titel van deze blog is een gok. Nergens heb ik bewijs dat het zo is, alleen heb ik wel een sterk vermoeden....

2125 views  37 reacties
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
37  van 37 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Samen in de sloot, ja gezellig.
userIcon
Of een Thai achter het stuur
userIcon
Altijd al die lui die constant aan het filmen zijn en dan 'toevallig' een ongeluk krijgen. Deze actie lijkt mij zo achterlijk dat het gewoon in scene is gezet. Maar goed, you never know.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:18 schreef Hubba88 het volgende
Altijd al die lui die constant aan het filmen zijn en dan 'toevallig' een ongeluk krijgen. Deze actie lijkt mij zo achterlijk dat het gewoon in scene is gezet. Maar goed, you never know.
Heeft te maken met verzekering geloof ik. Weet niet precies hoe het werkt...
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:18 schreef Hubba88 het volgende
Altijd al die lui die constant aan het filmen zijn en dan 'toevallig' een ongeluk krijgen. Deze actie lijkt mij zo achterlijk dat het gewoon in scene is gezet. Maar goed, you never know.
laat van degenen die een cam op hun dashboard (aan) hebben staan er 0,001% een ongeluk krijgen en de gefilmde 'niet-ongelukken' zie je toch niet dus je hebt altijd een 100% score, maar een simpele kansberekening leert toch dat de meeste van deze vids gewoon fake zijn.

kan er naast zitten natuurlijk
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:18 schreef Hubba88 het volgende
Altijd al die lui die constant aan het filmen zijn en dan 'toevallig' een ongeluk krijgen. Deze actie lijkt mij zo achterlijk dat het gewoon in scene is gezet. Maar goed, you never know.
Je hebt speciale video apparatuur voor auto's en motoren dat constant filmt en opneemt. Gebeurt er een ongeluk zoals hier, dan neemt het apparaat op vanaf een paar seconde voor dat het daad werkelijk ongeluk gebeurt, plus wat er daarna gebeurt.

Is inderdaad iets voor de verzekering,
Ik heb ook naar een dergelijk systeem gekeken, zodra je de sleutel in het contact steek begint hij met opnemen. Telkens filmpjes van bijvoorbeeld 5 min. Bij sterke G krachten (remmen, bosting, uitwijking) lockt hij het filmpje. Dit kan meestal ook handmatig. Als je geheugen vol is dan gooit hij eerst de oudste filmpjes weg.
Je hebt zo ook met GPS tracker zodat positie en snelheid van de auto ook worden geregisteerd.
Door de installatie van zo'n systeem kun je en fikse korting krijgen op je verzekering, omdat je meestal ook bewuster netjes gaat rijden (alles staat op cam). In dit geval ook, zonder de cam had de auto voor hem kunnen zeggen dat hij van achter geramd was. Maar de cam laat duidelijk zien dat hij niet goed in zijn spiegels heeft gekeken.
userIcon
Zo zet hem daar maar neer..
userIcon
Er had natuurlijk ook geremd kunnen worden ipv toeteren
man MrLowenhart (Redactie Sport) 01-07-2011 @ 11:57 fotoboek homepage
userIcon
Jup, verzekeringsapperatuur.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:38 schreef StephanL het volgende

[..]

Je hebt speciale video apparatuur voor auto's en motoren dat constant filmt en opneemt. Gebeurt er een ongeluk zoals hier, dan neemt het apparaat op vanaf een paar seconde voor dat het daad werkelijk ongeluk gebeurt, plus wat er daarna gebeurt.

Is inderdaad iets voor de verzekering,
zoek de tegenstrijdigheid in dit bericht
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:16 schreef Hoedjeman het volgende
Of een Thai achter het stuur
Heeft je Thaise vriendje je aan de kant gezet?
userIcon
wel het meest imposante incar crash filmpje wat ik de laatste tijd heb gezien, erg realistisch. Wel opvallend dat de bestuurder niet echt schreeuwt of iets anders zegt...
man MrLowenhart (Redactie Sport) 01-07-2011 @ 12:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:57 schreef Hoedjeman het volgende

[..]

zoek de tegenstrijdigheid in dit bericht
Nee, hij verwijderd alleen dingen on-the-fly. Wat poster bedoelde is dat de seconden voor en na worden geisoleerd en vrijgegeven. Anders zou je een ENORME HDD nodig hebben
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:57 schreef Hoedjeman het volgende

[..]

zoek de tegenstrijdigheid in dit bericht
Timemachine-videorecorder!. Krijg je in NL al korting op je verzekering?
Mensen die roepen wat nep en ze maakt geen geluid!. Denk je echt dat je nog relaxed in je auto zit na zoiets, ik zei ook even niets toen ik over de kop vloog.
man MrLowenhart (Redactie Sport) 01-07-2011 @ 12:51 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 12:49 schreef Hardrebel het volgende

[..]

Timemachine-videorecorder!. Krijg je in NL al korting op je verzekering?
Mensen die roepen wat nep en ze maakt geen geluid!. Denk je echt dat je nog relaxed in je auto zit na zoiets, ik zei ook even niets toen ik over de kop vloog.
Toen ik een auto tegen de vangrailparkeerde schreeuwde ik ook niet... en was ik bij stilstaan ook even 'suf', 'stil'. het is geen achtbaan waar je schreeuwd.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 12:43 schreef MrLowenhart het volgende

[..]

Nee, hij verwijderd alleen dingen on-the-fly. Wat poster bedoelde is dat de seconden voor en na worden geisoleerd en vrijgegeven. Anders zou je een ENORME HDD nodig hebben
Nee hoor er bestaat ook nog zoiets als continious recording.... net als bij een blackbox van een vliegtuig. Camera blijft continue opnemen, maar wat er bij komt gaat er vooraan weer af.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 12:24 schreef MaiMiTang het volgende

[..]

Heeft je Thaise vriendje je aan de kant gezet?
voel je je aangesproken ?
userIcon
Proposed Law Would Put Video Cameras In Cars

Lawmakers are considering controversial new legislation this week that would allow vehicles to be equipped with dashboard cameras to record the moments leading up to accidents

The proposed law, AB1942, would promote safer driving habits and reduce accidents by permitting video recorders to be installed on the windshield. :clapper:

The bill currently allows devices to record video, audio, how fast and which direction the vehicle is traveling, a history of where your car has been, steering and brake performance and seat belt usage.

The devices would record in a continuous loop and would only save information if there is unusual vehicle motion or a crash. They could also be capable of transmitting the information to a central control center the moment of the accident.

Proponents say there are enough safety measures to avoid an invasion of privacy, but others call the proposal a huge overreach of government power.

"Having devices like that, I think infringes on our privacy," said Patricia Lewis. "We have less of that as it is."

The American Civil Liberties Union said they are not opposed to the bill, but have a number of issues they would like to see addressed, including making sure the video monitor is the property of the car owner and ensuring the technology has an on-and-off switch.
http://www.disclose.tv/fo(...)-in-cars-t28948.html
man MrLowenhart (Redactie Sport) 01-07-2011 @ 13:28 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 12:52 schreef GameboyFlash het volgende

[..]

Nee hoor er bestaat ook nog zoiets als continious recording.... net als bij een blackbox van een vliegtuig. Camera blijft continue opnemen, maar wat er bij komt gaat er vooraan weer af.
Dat bedoelde ik
userIcon
Het is een man volgens het Poolse commentaar op youtube van de poster.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:54 schreef koffiekoekje het volgende
Er had natuurlijk ook geremd kunnen worden ipv toeteren
Geremd? Heb je wel gekeken? Die persoon rechts werpt opeens zijn auto naar links, zonder zijn richtingaanwijzer te gebruiken.

Hij vergeet totaal om in zijn eigen dode hoek te kijken, en ramt eigenlijk vrijwel meteen de auto links. Dit gebeurt allemaal in een fractie van een seconde, ben eigenlijk al verbaasd dat ze er nog relatief goed vanaf komen...
quote:
Op 01-07-2011 14:16 schreef eQuaL het volgende

[..]

Geremd? Heb je wel gekeken? Die persoon rechts werpt opeens zijn auto naar links, zonder zijn richtingaanwijzer te gebruiken.

Hij vergeet totaal om in zijn eigen dode hoek te kijken, en ramt eigenlijk vrijwel meteen de auto links. Dit gebeurt allemaal in een fractie van een seconde, ben eigenlijk al verbaasd dat ze er nog relatief goed vanaf komen...


Sorry maar ik hoop dat jij nog geen rijbewijs hebt of nog geen rijervaring hebt en daardoor tot die conclusie komt.
Als je tijd hebt om te toeteren, heb je zeker tijd om te remmen.

Het is een hele simpele situatie. Als ik als 2e auto achter de vrachtwagen ga inhalen, terwijl er nog een auto tussen mij en die vrachtwagen in zit, ben ik er ALTIJD heeeeeel erg op beducht dat zo iemand wel eens zou kunnen gaan inhalen zonder te spiegelen.

In een ideale situatie had die camera-auto gewoon effe gewacht tot de 1e auto de vrachtwagen had ingehaald. Ok, schijnbaar had deze meneer haast of had de voorste auto al 3 kansen gehad om in te halen en heeft dat toen niet gedaan, zo ver ken ik de situatie niet.
Maar in deze situatie, waarbij je als 2e auto de vrachtwagen voorbij gaat, als je dan ZIET dat die 1e auto naar links komt, en je hebt nog tijd om te toeteren heb je ook tijd om te remmen. Ik vond het een slechte actie van beiden.

Effe disclaimer: die voorste auto is 100% fout laat daar geen discussie over zijn.
Maar je moet niet zeggen dat die achterste daar helemaal niks aan kon doen.
userIcon
Volgens mij hebben de meeste fokkers te veel actie films gezien waar een seconde een minuut duurt ofzo.
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 14:41 schreef Noin het volgende

[..]


Sorry maar ik hoop dat jij nog geen rijbewijs hebt of nog geen rijervaring hebt en daardoor tot die conclusie komt.
Als je tijd hebt om te toeteren, heb je zeker tijd om te remmen.

Het is een hele simpele situatie. Als ik als 2e auto achter de vrachtwagen ga inhalen, terwijl er nog een auto tussen mij en die vrachtwagen in zit, ben ik er ALTIJD heeeeeel erg op beducht dat zo iemand wel eens zou kunnen gaan inhalen zonder te spiegelen.

In een ideale situatie had die camera-auto gewoon effe gewacht tot de 1e auto de vrachtwagen had ingehaald. Ok, schijnbaar had deze meneer haast of had de voorste auto al 3 kansen gehad om in te halen en heeft dat toen niet gedaan, zo ver ken ik de situatie niet.
Maar in deze situatie, waarbij je als 2e auto de vrachtwagen voorbij gaat, als je dan ZIET dat die 1e auto naar links komt, en je hebt nog tijd om te toeteren heb je ook tijd om te remmen. Ik vond het een slechte actie van beiden.

Effe disclaimer: die voorste auto is 100% fout laat daar geen discussie over zijn.
Maar je moet niet zeggen dat die achterste daar helemaal niks aan kon doen.
Je hebt ook wel een beetje gelijk geef ik toe. Ik merk zelf ook vaak dat als er eindelijk links een gaatje is om in te halen degene achter je , je niet eens de kans gunt om naar links te gaan en lekker egoistisch lomp gaat inhalen zolang hij maar als eerste de vrachtwagen heeft ingehaald. Gelukkig kijk ik altijd in mn spiegels al een paar keer moeten remmen en naar rechts weer moeten uitwijken omdat zo'n oetlul perse als eerste de vrachtwagen moet inhalen waarom niet even een paar seconden wachten is de eerste ook de vrachtwagen voorbij en hoeft ie niet eeuwig te wachten omdat ie er dan toch niet tussen komt, helaas is dit de samenleving. Echter in dit geval betreft het maar 2 auto's dus geen probleem verder. en remmen had indd nog gekunt maar je weet zelf ook dat de seconden voorbij vliegen. De meeste mensen kunnen maar 1 ding tegelijk of toeteren of remmen.
quote:
Op 01-07-2011 11:37 schreef Hoedjeman het volgende

[..]

laat van degenen die een cam op hun dashboard (aan) hebben staan er 0,001% een ongeluk krijgen en de gefilmde 'niet-ongelukken' zie je toch niet dus je hebt altijd een 100% score, maar een simpele kansberekening leert toch dat de meeste van deze vids gewoon fake zijn.

kan er naast zitten natuurlijk
In de youtube-link staat een link naar wat foto's na het ongeluk, lijkt me dat dit toch een fake is.
http://pokazywarka.pl/combo/
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 11:37 schreef Hoedjeman het volgende

[..]

laat van degenen die een cam op hun dashboard (aan) hebben staan er 0,001% een ongeluk krijgen en de gefilmde 'niet-ongelukken' zie je toch niet dus je hebt altijd een 100% score, maar een simpele kansberekening leert toch dat de meeste van deze vids gewoon fake zijn.

kan er naast zitten natuurlijk
Waarom zou je dit willen faken
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 16:21 schreef Murazor4096 het volgende [..] In de youtube-link staat een link naar wat foto's na het ongeluk, lijkt me dat dit toch een fake is. http://pokazywarka.pl/combo/
waarom fake? lol
maloot
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 14:41 schreef Noin het volgende [..] Sorry maar ik hoop dat jij nog geen rijbewijs hebt of nog geen rijervaring hebt en daardoor tot die conclusie komt. Als je tijd hebt om te toeteren, heb je zeker tijd om te remmen. Het is een hele simpele situatie. Als ik als 2e auto achter de vrachtwagen ga inhalen, terwijl er nog een auto tussen mij en die vrachtwagen in zit, ben ik er ALTIJD heeeeeel erg op beducht dat zo iemand wel eens zou kunnen gaan inhalen zonder te spiegelen. In een ideale situatie had die camera-auto gewoon effe gewacht tot de 1e auto de vrachtwagen had ingehaald. Ok, schijnbaar had deze meneer haast of had de voorste auto al 3 kansen gehad om in te halen en heeft dat toen niet gedaan, zo ver ken ik de situatie niet. Maar in deze situatie, waarbij je als 2e auto de vrachtwagen voorbij gaat, als je dan ZIET dat die 1e auto naar links komt, en je hebt nog tijd om te toeteren heb je ook tijd om te remmen. Ik vond het een slechte actie van beiden. Effe disclaimer: die voorste auto is 100% fout laat daar geen discussie over zijn. Maar je moet niet zeggen dat die achterste daar helemaal niks aan kon doen.
100% Eensch! Daarnaast zie je met een beetje verkeersinzicht het volgende: De voorste auto rijdt te dicht op de vrachtwagen om te kunnen zien of er tegenliggers aankomen. Je ziet hem ook een beweging naar links maken. Omdat hij niets kan zien remt hij af zodat de afstand tussen hem en de vrachtwagen groter wordt en hij er omheen kan kijken. Daarna gaat hij een inhaalactie beginnen. De 2e auto gaat de 1e inhalen maar doet dit niet echt snel, plus dat de 1e mee accelereert om in te gaan halen. Hierdoor is de 2e auto een grote periode in de dode hoek van de 1e auto. Dus ja misschien had de 1e auto beter/langer moeten kijken maar als auto 2 verkeersinzicht had gehad en er een defensieve rijstijl op nahield had hij dit makkelijk kunnen voorkomen zelfs nog op het moment dat hij toetert en accelereert i.p.v. remt.
userIcon
Je ziet echt duidelijk dat het nep is vooral in het begin want de schaduwen kloppen niet met de glimplekjes. :\')

Maar wel vreemd: wel het reactievermogen om te toeteren maar niet zichtbaar afremmen.
quote:
Op 01-07-2011 11:18 schreef Hubba88 het volgende
Altijd al die lui die constant aan het filmen zijn en dan 'toevallig' een ongeluk krijgen. Deze actie lijkt mij zo achterlijk dat het gewoon in scene is gezet. Maar goed, you never know.

OK... stel
Van 100 automobilisten maken 8 een filmpje
Van de 8 automobilisten die een filmpje maken krijgen er 2 een ongeluk dat dus gefilmd wordt.
1 filmpje wordt op internet gezet, ...want spectaculair oid...


Lijkt het dan "toevallig" dat alle mensen die filmpje maken een ongeluk hebben???
quote:
Op 01-07-2011 18:34 schreef vriendelijkevriend het volgende
Je ziet echt duidelijk dat het nep is vooral in het begin want de schaduwen kloppen niet met de glimplekjes. :\')

Maar wel vreemd: wel het reactievermogen om te toeteren maar niet zichtbaar afremmen.

Tja... toeteren en daarbij hopen dat de anderen daardoor rechts blijft en je door kan inhalen... waarom zou dat niet kunnen.

Je zit lekker achter je computer rustig te analyseren wat iemand anders in een fractie wel of niet had moeten doen. Niet iedereen reageert hetzelfde.

De beste stuurlui zitten op Fok!
userIcon
quote:
Op 01-07-2011 19:17 schreef elkravo het volgende

[..]
OK... stel
Van 100 automobilisten maken 8 een filmpje
Van de 8 automobilisten die een filmpje maken krijgen er 2 een ongeluk dat dus gefilmd wordt.
1 filmpje wordt op internet gezet, ...want spectaculair oid...
Lijkt het dan "toevallig" dat alle mensen die filmpje maken een ongeluk hebben???
Even in iets juistere verhoudingen (lijkt mij)

Van 100.000 automobilisten maken 800 een filmpje
Van de 800 automobilisten die een filmpje maken krijgen er 2 een ongeluk dat dus gefilmd wordt.
1 filmpje wordt op internet gezet, ...want spectaculair oid...



Lijkt het dan "toevallig" dat alle mensen die filmpje maken een ongeluk hebben???
quote:
Op 01-07-2011 17:08 schreef klabbakus het volgende

[..]

waarom fake? lol
maloot
haha, ik bedoelde uiteraard Geen fake
2e automobilist zit gewoon mega te snurken...

- of hij had met voldoende snelheid in 1x moeten inhalen.
- of gas los laten op moment dat 1e auto van zijn lijn komt. Er waren 2 momenten waarop het had kunnen anticiperen om dit voorkomen.

(ervan uitgaande dat er achter hem niemand reed)
userIcon
De eerste automobilist is echt met een blinddoek op aan het rijden.
Hij zit veel te dicht op de vrachtwagen zodat hij geen zicht heeft op het tegemoetkomend verkeer als hij gaat inhalen daarnaast heeft ie al lang niet meer in z'n spiegel gekeken zodat ie ook niet weet dat er auto achter hem zat.
De tweede auto verwacht niet dat dat iemand zo dom is om op dat moment in te halen en toetert pas als het al onherroepelijk verkeerd is gegaan.
Als de 2e auto had getoeter voor het inhalen dan had de 1e misschien weer geweten dat ie niet alleen op de weg zat.
37  van 37 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


delen | eKudos nujij