SJW: 3 jaar oud en transgender?

18-01-2017 @ 14:05 door Danny  - 3575 views -  67 reacties

Transgenders zijn mensen die geboren zijn in een lichaam van geslacht A, maar wiens hersenen ze vertellen dat ze geslacht B zijn. Een lastig parket, maar gelukkig kunnen volwassenen inmiddels wegens de wondere wereld van de wetenschap een hormoonbehandeling en fysieke geslachtsverandering ondergaan.

Maar is dat iets dat we voor 3 jarigen moeten gaan invoeren? Deze transgender SJW vindt van wel, maar Andy Warski en zijn broer hebben daar zo hun eigen mening over.

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
50  van 67 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Laat dit probleem gewoon opgelost worden ipv het brandje geblust.
userIcon
Als je 3 bent, ben je gewoon kind en nieuwsgierig. Naar alles.
userIcon
Transseksualiteit is een mentale aandoening. Ipv deze mensen te helpen met de juiste middelen, doen we alsof er niks aan de hand is met ze. Met een hoog zelfmoord aantal als gevolg.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:14 schreef MetalCore het volgende:
Als je 3 bent, ben je gewoon kind en nieuwsgierig. Naar alles.
Precies, de ene dag ben je prinses en de andere dag klim je in bomen.
userIcon
Door Fok ken ik, sinds kort, Andy Warski en ik moet zeggen dat zijn video's een verademing zijn. Een nuchter iemand in de waanzin die overal toe lijkt te zijn geslagen.
userIcon
geen aandacht aan besteden
man Okaht (Redactie Frontpage) 18-01-2017 @ 14:34 fotoboek no homepage
userIcon
Ik wil een heel eind meegaan met het helpen van mensen die zich gevangen noemen in het verkeerde lijf en denken gelukkiger te worden als ze hierin worden behandeld. Ik wens ze dan ook alle geluk van de wereld toe en eigenlijk hoef ik niet eens te weten waar de oorsprong ligt. Mij maakt het weinig uit of het iets fysieks of mentaals is, of dat het slechts maar 'een idee' is. Ze doen er niemand kwaad mee en zeker in de westerse wereld is het nu ook weer geen onoverkomelijke zware aanslag op de zorgkosten.

Maar met jonge kinderen ga je volgens mij echt wel een paar stappen te ver. Het gemiddelde kind kan als peuter een compleet ander kind zijn dan als tiener. Eenmaal volwassen kan alles weer helemaal anders zijn. Een 'verwijfd' jongetje kan later homofiel blijken. Maar ook het compleet tegenovergestelde. Als je er echter meteen het stempel 'transgender' opplakt en daar ook nog eens naar gaat handelen, leg je als ouder gewoon de hele toekomst van het kind al vast.

Wat voor druk moet er niet op een kind liggen, als het als tiener bedenkt dat het allemaal wel onzin is, maar papa en mama hebben al tien jaar een hormoonbehandeling op de plank liggen?

[ Bericht gewijzigd door Okaht op donderdag 19 januari 2017 @ 10:25 ]
userIcon
Hehehe deze 2 zijn wel tof! :Y
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:21 schreef the-eye het volgende:
Door Fok ken ik, sinds kort, Andy Warski en ik moet zeggen dat zijn video's een verademing zijn. Een nuchter iemand in de waanzin die overal toe lijkt te zijn geslagen.
Andy, en de laatste tijd steeds vaker Chris die ook zn zegje doet, maken leuke response vids. Ze kunnen zich zo ergeren aan al dat PC en social justice gedoe :)
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:18 schreef kaworukun het volgende:
Transseksualiteit is een mentale aandoening. Ipv deze mensen te helpen met de juiste middelen, doen we alsof er niks aan de hand is met ze. Met een hoog zelfmoord aantal als gevolg.
Ik dacht dat die zelfmoorden vaak juist tijdens / na de procedure plaats vinden omdat ze toch spijt krijgen. Maar je gaat de procedure pas in na een uitgebreide psycho-analyse.

Dan nog is goede begeleiding idd wel zeer belangrijk en misschien moet er anders gekeken worden naar hoe men de procedure in gaat of zo.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:21 schreef the-eye het volgende:
Door Fok ken ik, sinds kort, Andy Warski en ik moet zeggen dat zijn video's een verademing zijn. Een nuchter iemand in de waanzin die overal toe lijkt te zijn geslagen.
Sargon of Akkad! _O_ Echte aanrader op dit gebied.
Kraut and Tea is ook goed, net als Thunderf00t.
Qua religie zijn Logicked en Holy Koolaid erg goed. (Alleen heeft Holy Koolaid nog niet zo heel gek veel gemaakt.)

En zo zijn er nog vele andere gave Youtube kanalen! *O*
userIcon
Kinderen op een jonge leeftijd een dergelijk label geven is bizar en is puur projectie van volwassenen op zo'n kind.

Bovendien vind ik ook dat met de grote focus rond dit onderwerp kinderen al op jonge leeftijd en zeker in de pubertijd onzeker en verward kan maken.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:18 schreef kaworukun het volgende:
Transseksualiteit is een mentale aandoening. Ipv deze mensen te helpen met de juiste middelen, doen we alsof er niks aan de hand is met ze. Met een hoog zelfmoord aantal als gevolg.
Errr.. Dat je tegenwoordig voor elke letter van het alfabet een sexualiteit hebt is een debiele ontwikkeling, maar om mensen die zich werkelijk anders voelen te gaan aanpraten dat er persé iets "mis" is met ze is vást beter voor de zelfmoordcijfers. En homosexualiteit? Ook een "mentale aandoening"? Glijdende schaal. Eng persoon.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:42 schreef MetalCore het volgende:

[..]

En homosexualiteit? Ook een "mentale aandoening"? Glijdende schaal. Eng persoon.
Ik ben het met je eens. Het is beter om homosexualiteit een "mentale afwijking" te noemen. Tenslotte is het geen aandoening, maar alleen maar een afwijking van de norm.
userIcon
Vroeger had ik ook zo'n periode van een jaartje ofzo dat ik als meisje liever jongen wilde zijn, maar dat was gewoon puur omdat jongens op die leeftijd fysiek sterker waren en ik dat wel handig vond, niet vanwege de geslachtskenmerken. Over de seksuele kant ervan denk je nog helemaal niet op die leeftijd en genderrol boeit op die leeftijd ook niet, want niks houdt je tegen om als meisje gewoon met GI-Joe poppetjes spelen in plaats van met Barbies.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:42 schreef MetalCore het volgende:

[..]


Errr.. Dat je tegenwoordig voor elke letter van het alfabet een sexualiteit hebt is een debiele ontwikkeling, maar om mensen die zich werkelijk anders voelen te gaan aanpraten dat er persé iets "mis" is met ze is vást beter voor de zelfmoordcijfers. En homosexualiteit? Ook een "mentale aandoening"? Glijdende schaal. Eng persoon.
Laat ik je dan een vraag stellen. Is homosexualiteit normaal of abnormaal?
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:10 schreef kaworukun het volgende:

[..]


Laat ik je dan een vraag stellen. Is homosexualiteit normaal of abnormaal?
Volkomen normaal.
userIcon
Die Andy Warski heeft echt zo'n irritante manier van praten :r
userIcon
Dat plaatje zegt al genoeg. Video niet bekeken. Lijkt mij niet veel uit te halen in ieder geval.
userIcon
Ik wilde een Transformer zijn toen ik 3 was. :')

Pure kindermishandeling dit.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:10 schreef kaworukun het volgende:

[..]


Laat ik je dan een vraag stellen. Is homosexualiteit normaal of abnormaal?
Biologisch gezien is het een afwijking van de norm.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:38 schreef halve_zool het volgende:

[..]

Biologisch gezien is het een afwijking van de norm.
Vanuit een sociaal en menselijk standpunt in de hedendaagse samenleving daarentegen, normaal. (Behalve als je gelovig bent. :P)
Homosexualiteit is er ook onder dieren.
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:42 schreef MetalCore het volgende:

[..]


Errr.. Dat je tegenwoordig voor elke letter van het alfabet een sexualiteit hebt is een debiele ontwikkeling, maar om mensen die zich werkelijk anders voelen te gaan aanpraten dat er persé iets "mis" is met ze is vást beter voor de zelfmoordcijfers. En homosexualiteit? Ook een "mentale aandoening"? Glijdende schaal. Eng persoon.
Biologisch gezien is homo en transseksualiteit een abnormaliteit. Ik heb er echter geen problemen mee. Maar SJW strooien de woord overal rond met alle gevolgen van dien. En ik raad je aan wat een echte trans vind van deze idioten . Nijn opinie kijk naar de video van blair white.

Deze zaken dienen wij niet goed te keuren.
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 15:52 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:26 schreef Interloper het volgende:
Die Andy Warski heeft echt zo'n irritante manier van praten :r
Hij heeft een ernstige vorm van stotteren en is vroeger nogal mishandeld door de babysitter. Kortom; hij heeft een disability.
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 15:52 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:48 schreef Sjembekkie het volgende:

[..]


Biologisch gezien is homo en transseksualiteit een abnormaliteit. Ik heb er echter geen problemen mee. Maar SJW strooien de woord overal rond met alle gevolgen van dien. En ik raad je aan wat een echte trans vind van deze idioten . Nijn opinie kijk naar de video van blair white.

Deze zaken dienen wij niet goed te keuren.
Over of Blair White wel of geen trans is zijn ook nogal wat discussies gaande. Maar die heeft wel een nuchtere kijk op zaken verder idd.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]
Volkomen normaal.
Kunnen twee mensen van hetzelfde geslacht voorplanten (een kind maken)?
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 15:59 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:55 schreef kaworukun het volgende:

Kunnen twee mensen van hetzelfde geslacht voorplanten (een kind maken)?
Waarom is dat relevant?
Ik snap dat homoseksualiteit een 'afwijking' is in de zin dat het afwijkt van de norm, maar wat het biologisch gezien IS en hoe we het zien en ermee om gaan is een ander verhaal. Gelukkig leven we in een land en tijd waarin alleen enorme idioten nog middeleeuwse ideeën hebben over homoseksualiteit.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:44 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]
Vanuit een sociaal en menselijk standpunt in de hedendaagse samenleving daarentegen, normaal.
In de hedendaagse sameleving wordt het je opgelegd om homosexualiteit normaal te vinden. Zo ook andere gevallen van 'gender-issues' die we allemaal maar normaal moeten vinden. Over tig jaar kun je een huwelijk aangaan met je huisdier en moeten we dat ook maar normaal vinden.
Toedeledokie, daar doe ik niet aan mee.
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 16:05 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:04 schreef halve_zool het volgende:

[..]

In de hedendaagse sameleving wordt het je opgelegd om homosexualiteit normaal te vinden. Zo ook andere gevallen van 'gender-issues' die we allemaal maar normaal moeten vinden. Over tig jaar kun je een huwelijk aangaan met je huisdier en moeten we dat ook maar normaal vinden.
Toedeledokie, daar doe ik niet aan mee.
Helaas blijven er altijd intolerante mensen bestaan. Maar gelukkig worden dat er steeds minder en zijn ze al in de minderheid (en daarmee ABnormaal)
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:04 schreef halve_zool het volgende:

[..]

In de hedendaagse sameleving wordt het je opgelegd om homosexualiteit normaal te vinden. Zo ook andere gevallen van 'gender-issues' die we allemaal maar normaal moeten vinden. Over tig jaar kun je een huwelijk aangaan met je huisdier en moeten we dat ook maar normaal vinden.
Toedeledokie, daar doe ik niet aan mee.
Er word je helemaal niet opgelegd dat je dat maar normaal moet vinden. Als jij het walgelijk vind, mag je dat vinden, net als dat veel homo's jou daarom waarschijnlijk een idioot vinden. Dat mogen jullie allemaal lekker vinden, geen probleem. Wat niet mag, is mensen allerlei rechten gaan ontzeggen omdat jij het niet normaal vindt of het niet eens bent met hun mening.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:04 schreef halve_zool het volgende:

[..]

In de hedendaagse sameleving wordt het je opgelegd om homosexualiteit normaal te vinden. Zo ook andere gevallen van 'gender-issues' die we allemaal maar normaal moeten vinden. Over tig jaar kun je een huwelijk aangaan met je huisdier en moeten we dat ook maar normaal vinden.
Toedeledokie, daar doe ik niet aan mee.
Wat een inhoudloos geblaat zeg.... Er wordt mij door niemand opgelegd het normaal te vinden, net zoals niemand jou verplicht om het verwerpelijk te vinden.

Ik houd er nu eenmaal een open gedachte op na. Tja dat er sneue exemplaren lopen die elke gedachtegang anders dan die van hen als stom, debiel, smerig of whatever vinden, is not my fucking problem.

Of wel soms? Live and let live. Klaar.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Helaas blijven er altijd intolerante mensen bestaan. Maar gelukkig worden dat er steeds minder en zijn ze al in de minderheid (en daarmee ABnormaal)
MWah, tolerantie en acceptatie zijn nog altijd 2 verschillende dingen... Maar ik snap je punt.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Helaas blijven er altijd intolerante mensen bestaan. Maar gelukkig worden dat er steeds minder en zijn ze al in de minderheid (en daarmee ABnormaal)
Over 30 jaar snapt de jeugd niet wat alle heisa rond Sex Voor De Buch nou was. Die deelnemers hadden stuk voor stuk toch allemaal normale interesses en hobbies?
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:10 schreef kaworukun het volgende:

[..]


Laat ik je dan een vraag stellen. Is homosexualiteit normaal of abnormaal?
Het is iets dat in de natuur voorkomt.

..maar ik heb nog nooit een eekhoorn horen zeuren over personal prenouns en dergelijke.
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:55 schreef kaworukun het volgende:

[..]


Kunnen twee mensen van hetzelfde geslacht voorplanten (een kind maken)?
Nee, maar dat is in de natuur dan ook niet het doel; maar het heeft er wel degelijk een :)
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:18 schreef kaworukun het volgende:
Transseksualiteit is een mentale aandoening. Ipv deze mensen te helpen met de juiste middelen, doen we alsof er niks aan de hand is met ze. Met een hoog zelfmoord aantal als gevolg.
Waar. Dit is dan ook een psychiatrische stoornis die al eeuwen voorkomt. Hoog zelfmoordpercentage komt ook bij fetisjisten zoals homoseksuelen en biseksuelen voor overigens. Maar kritiek daarop is verboden door de gedachtenpolitie.

Alleen bij mensen met hermafroditisme heb ik medelijden en is er een medische noodzaak geslacht te achterhalen.

Ombouwen en weer terugbouwen gebeurt nu in de EU en VS volop op kosten van de ziekenfondsen. Terwijl ouderen en echte patiënten geen vergoeding ontvangen.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:32 schreef Tunafish het volgende:
Wat niet mag, is mensen allerlei rechten gaan ontzeggen omdat jij het niet normaal vindt of het niet eens bent met hun mening.
Als ik iemands voorkeur, hobby of mening afkeur, wil dat niet zeggen dat ik niet met die persoon samen door één deur kan of niet mee kan samenwerken of discussiëren. Hij/zij kan best veel goede andere eigenschappen hebben die ik wel kan waarderen.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:05 schreef Danny het volgende:

[..]

Helaas blijven er altijd intolerante mensen bestaan. Maar gelukkig worden dat er steeds minder en zijn ze al in de minderheid (en daarmee ABnormaal)
Erg vreemd dat je de wereldwijde crème de la crème van de psychiatrische en neurochirurgische wetenschap die meewerkte aan psychiatrisch handboek DSM-III, inclusief atheïstische en 'progressief-marxistische' wetenschappers uit de Sovjet-Unie, beschouwt als middeleeuwers. Dat handboek classificeerde tot 1992 universeel homoseksualiteit als stoornis.

Homoseksualiteit, transseksualiteit, biseksualiteit en pedoseksualiteit werden voor de komst van activisten en politiek correctheid om puur wetenschappelijke redenen als psychiatrische aandoening geclassificeerd.

Waar ik vind dat homofielen en efebofielen die binnen de wet en met wederzijdse instemming handelen geen prioriteit moeten krijgen en slechts voor hun seksuele gerichtheid vroeger te hardvochtig werden bejegend door een kleinburgerlijke maatschappij, is het actief geslachtelijk verminken van minderjarigen of zelfs peuters wegens vermeende geslachtsverwarring en gender-specifieke trekjes ronduit crimineel en gruwelijk!

Zeker als je bedenkt dat zelfs volwassen omgebouwde transseksuelen later terugverlangen naar hun biologische geslachte identiteit.

Het verspillen van geld aan plastische chirurgen voor deze realiteitsvijandige aandoening is ook erg verwerpelijk.
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:55 schreef kaworukun het volgende:

[..]


Kunnen twee mensen van hetzelfde geslacht voorplanten (een kind maken)?
Dus een onvruchtbare vrouw is gelijk ook ongeschikt als moeder?
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 17:04 schreef Veldkamp het volgende:

[..]


Erg vreemd dat je de wereldwijde crème de la crème van de psychiatrische en neurochirurgische wetenschap die meewerkte aan psychiatrisch handboek DSM-III, inclusief atheïstische en 'progressief-marxistische' wetenschappers uit de Sovjet-Unie, beschouwt als middeleeuwers. Dat handboek classificeerde tot 1992 universeel homoseksualiteit als stoornis.

Homoseksualiteit, transseksualiteit, biseksualiteit en pedoseksualiteit werden voor de komst van activisten en politiek correctheid om puur wetenschappelijke redenen als psychiatrische aandoening geclassificeerd.

Waar ik vind dat homofielen en efebofielen die binnen de wet en met wederzijdse instemming handelen geen prioriteit moeten krijgen en slechts voor hun seksuele gerichtheid vroeger te hardvochtig werden bejegend door een kleinburgerlijke maatschappij, is het actief geslachtelijk verminken van minderjarigen of zelfs peuters wegens vermeende geslachtsverwarring en gender-specifieke trekjes ronduit crimineel en gruwelijk!

Zeker als je bedenkt dat zelfs volwassen omgebouwde transseksuelen later terugverlangen naar hun biologische geslachte identiteit.

Het verspillen van geld aan plastische chirurgen voor deze realiteitsvijandige aandoening is ook erg verwerpelijk.
Jij bent eng, slecht geïnformeerd en zeer kleingeestig.
B*tches be crazy :')
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 17:52 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 17:04 schreef Veldkamp het volgende:

[..]


Erg vreemd dat je de wereldwijde crème de la crème van de psychiatrische en neurochirurgische wetenschap die meewerkte aan psychiatrisch handboek DSM-III, inclusief atheïstische en 'progressief-marxistische' wetenschappers uit de Sovjet-Unie, beschouwt als middeleeuwers. Dat handboek classificeerde tot 1992 universeel homoseksualiteit als stoornis.
En toen leerde men meer over het onderwerp. Voortschrijdend inzicht en wetenschap enzo. In 1900 dacht men ook dat cocaine en heroine prima medicijn waren.

quote:
het actief geslachtelijk verminken van minderjarigen of zelfs peuters wegens vermeende geslachtsverwarring en gender-specifieke trekjes ronduit crimineel en gruwelijk!
Eens.
man Danny (Administrator) 18-01-2017 @ 17:56 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:47 schreef halve_zool het volgende:

[..]

Over 30 jaar snapt de jeugd niet wat alle heisa rond Sex Voor De Buch nou was. Die deelnemers hadden stuk voor stuk toch allemaal normale interesses en hobbies?
De meesten wel. Vrijwel iedereen heeft een fetisj. Dat kunnen borsten zijn, billen zijn, voeten zijn, lippen zijn, maar ook wat exotischer voorkeuren. Wij vinden dergelijke dingen misschien 'raar', maar vraag het een seksuoloog een die zal je vertellen dat de meeste van die dingen doodnormaal zijn.
En als ik terugdenk aan SvdB dan zaten daar dan wel dingen in die ik nogal vreemd vond, maar waarmee eigenlijk niemand kwaad wordt gedaan. Dus waarom zou dat NIET als normaal gezien kunnen worden?
userIcon
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 15:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?
Ik snap dat homoseksualiteit een 'afwijking' is in de zin dat het afwijkt van de norm, maar wat het biologisch gezien IS en hoe we het zien en ermee om gaan is een ander verhaal. Gelukkig leven we in een land en tijd waarin alleen enorme idioten nog middeleeuwse ideeën hebben over homoseksualiteit.
Ja sorry, maar je moet een onderscheid kunnen maken. Als iemand tegen mij zegt dat iets wat volgens de wetenschap abnormaal wordt beschouwd, normaal is, dan ben ik daar tegen. Als je wilt zeggen dat het normaal is op sociaal vlak (lees acceptatie en tolerantie), dan is het tuurlijk normaal. Ik vind niet dat homo's anders behandeld moeten worden of iets moet worden aangedaan. Je moet ze ten alle tijden beschermen als kwetsbare minderheid. Maar de notie dat het biologisch normaal is, is gewoon niet waar en dat accepteer ik niet. Het is evolutionair gezien iets wat niet hoort. Ons soort evolueert en leeft voort door voortplanting. Een man en een vrouw. Zaadcel en eicel.

quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 16:49 schreef Averni het volgende:

[..]
Het is iets dat in de natuur voorkomt.

..maar ik heb nog nooit een eekhoorn horen zeuren over personal prenouns en dergelijke.
En? Er zijn ook dieren die hun eigen afwerpselen opeten. Ik vind dat geen argument. Alhoewel, dat er homoseksuele dieren bestaan wordt sterk overdreven. Een voorbeeld is dat ene pinguïn mannetje dat graag met een ander mannetje rondliep. Uiteindelijk bleek die gewoon voor een vrouwtje te kiezen. Zo is het ook met leeuwen etc. Je zou het eerder biseksualiteit kunnen noemen.

quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 17:05 schreef trigt013 het volgende:

[..]


Dus een onvruchtbare vrouw is gelijk ook ongeschikt als moeder?
Dit is een stropop redenering.
Deze bloggers, lachen, lollen en trollen als de zogenaamde experts die het allemaal weten, vanuit hun eigen perspectief.

Er worden voor elke 1000 kinderen geboren, een klein aantal met intersex, dat wil zeggen, de dokter kan niet zien of het nu een man of vrouw is. Maak je er dan een vrouw of man van? Of wacht je een aantal jaren, als de pubertijd komt kijken. Door de jaren heen, gingen dokters, lekker aan de slag, sneden dan die pik eraf etc. Bij zo`n baby, die achteraf, toch liever man was.

Tevens klein aantal kinderen met allerlij Chromosomale afwijking, het is niet alleen XY of XX. tig variaties zijn mogenlijk in de natuur.

Wil je dan vragen, als je hetro of homo bent, whatever, Wanneer begon dat duidelijk te spelen, is voor iedereen anders.
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 18:12 schreef kaworukun het volgende:
Maar de notie dat het biologisch normaal is, is gewoon niet waar en dat accepteer ik niet. Het is evolutionair gezien iets wat niet hoort. Ons soort evolueert en leeft voort door voortplanting. Een man en een vrouw. Zaadcel en eicel.
De 'meerderheid' in de natuur is dan X.
Een minderheid is Y/Z whatever, met allerlei variaties en verschillen. Evolutie heet dat. Puur natuur, als morgen oppeens alles anders is, zullen mensen met die diverse en kleine afwijkingen, mischien weer de rest overleven. diversiteit.
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 @ 14:18 schreef kaworukun het volgende:
Transseksualiteit is een mentale aandoening. Ipv deze mensen te helpen met de juiste middelen, doen we alsof er niks aan de hand is met ze. Met een hoog zelfmoord aantal als gevolg.
Ik zie het probleem niet als dat het enige was wat er gebeurde.
Zo verspreid je een psychische afwijking welke maar een vorm is voor het snel willen worden van iemand.
Vaak onzekere mensen die het zoeken in interessant of afstotelijk gevonden te willen worden en daartoe een voor hen passende vorm kiezen. Had ook Gothic kunnen zijn. Het is een keus omdat ze zich onder ''gewone'' mensen ondergesneeuwd voelen en zo toch iemand zijn. Vaak van huis uit ingegeven, mogelijk door verschillende oorzaken.
userIcon
Mijn 3 jarige is vooral bezig met auto's, zindelijkheid, zijn zus vermeubelen (als zij hem weer eens ettert), met tekenfilms en eten.
Denk niet dat ie bezig is met sexualiteit en gender...
50  van 67 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 08:21 Veroorzaakt gamen seksisme?37
» 22/03 Gedicht van de dag: Superheld4
» 22/03 Hoor jij het verschil tussen warm en koud stromend water?28
» 21/03 Dag van de alleenstaande ouder23