Uber-gebruikers zijn nazi's

30-01-2017 @ 09:49 door Rein (RvLaak)  - 4030 views -  39 reacties

Althans, volgens de sneeuwvlokjes.

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
39  van 39 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Ik gebruik altijd Łber.
userIcon
:|W
Hoe komen die mensen aan die kronkels?
Dat is Ghandi met Hitler vergelijken omdat ze allebei, aan beide voeten, een grote teen hebben :|W
userIcon
Alleen als je in een Uber-volkswagen zit natuurlijk.
userIcon
Sneeuwvlokjes? Huh?
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:43 schreef johanmichel het volgende:

[..]


Ten eerste was dat helemaal niet het plan van Hitler, hij wilde ze deporteren naar Palestina, wat uiteindelijk maar voor een klein deel is gelukt. Het is verkeerd uitgepakt, maar als de moslims in Nederland er voor zouden zorgen dat mijn zoontje nauwelijks te eten heeft, zou ik ook alles doen wat nodig is.
Ik zou ze niet vermoorden (ik ben vegetariŽr, ik vermoord nog geen vlieg), wel het land uit jagen.
Ga gvd werken ipv zielig doen en fucking onzin uitkramen, dat helpt jouw kinderen een eind verder.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 09:57 schreef Luuntje het volgende:
:|W
Hoe komen die mensen aan die kronkels?
Dat is Ghandi met Hitler vergelijken omdat ze allebei, aan beide voeten, een grote teen hebben :|W
:D
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:47 schreef keikert het volgende:

[..]


Ga gvd werken ipv zielig doen en fucking onzin uitkramen, dat helpt jouw kinderen een eind verder.
Bovendien; Hitler was ook een vegetariŽr..
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:17 schreef lios het volgende:
Sneeuwvlokjes? Huh?
sneeuwvlokjes zijn van die hele gevoelige mensen die denken dat ze zelf heel bijzonder zijn en dat ieder mens Łber special is en alle rechten van de wereld verdient. En iedereen die het niet met ze eens is, is stom. En zoals hier dus een nazi.

quote:
An overly sensitive person, incapable of dealing with any opinions that differ from their own. These people can often be seen congregating in "safe zones" on college campuses.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:50 schreef ansitermiet het volgende:

[..]sneeuwvlokjes zijn van die hele gevoelige mensen die denken dat ze zelf heel bijzonder zijn en dat ieder mens Łber special is en alle rechten van de wereld verdient. En iedereen die het niet met ze eens is, is stom. En zoals hier dus een nazi.[..]

Ow. In mijn referentiekader zijn sneeuwvlokjes hardcore, nolife raiders die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle loot en achievements verdienen en de rest niet.

Iedereen die het niet met je eens is een sneeuwvlokje noemen (en dat dan als scheldwoord bedoelen) is natuurlijk net zo sneu en precies hetzelfde als wat die zogenaamde sneeuwvlokjes dan doen |:(
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Bovendien; Hitler was ook een vegetariŽr..
En een socialist, een bewonderaar van islam en anti-kapitalist..
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Bovendien; Hitler was ook een vegetariŽr..
Ja sorry, over het hoofd gezien.

Oh en geen "vlieg kwaad doen" he?! Mag ook niet als vegetariŽr. Ik vermoord alle vliegen die ik tegenkom en ben carnivoor as hell!
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:53 schreef lios het volgende:

[..]

Ow. In mijn referentiekader zijn sneeuwvlokjes hardcore, nolife raiders die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle loot en achievements verdienen en de rest niet.

Iedereen die het niet met je eens is een sneeuwvlokje noemen (en dat dan als scheldwoord bedoelen) is natuurlijk net zo sneu en precies hetzelfde als wat die zogenaamde sneeuwvlokjes dan doen |:(
nee, sneeuwvlokjes zijn juist de SJW's die boos worden op anderen als die niet dezelfde mening hebben. De special snowflakes zijn zelf degenen die boos worden als anderen het niet met hun eens zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:54 schreef ansitermiet het volgende:

[..]nee, sneeuwvlokjes zijn juist de SJW's die boos worden op anderen als die niet dezelfde mening hebben. De special snowflakes zijn zelf degenen die boos worden als anderen het niet met hun eens zijn.
Ja, net als die raiders dus.

Maar goed, nogmaals, mensen wegzetten als SJW's en sneeuwvlokjes als je het niet met ze eens bent, is net zo sneu. Ga gewoon een discussie aan, behandel mensen als mensen en niet als labeltjes.
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:59 schreef lios het volgende:

[..]

Ja, net als die raiders dus.

Maar goed, nogmaals, mensen wegzetten als SJW's en sneeuwvlokjes als je het niet met ze eens bent, is net zo sneu. Ga gewoon een discussie aan, behandel mensen als mensen en niet als labeltjes.
we hebben intussen in de praktijk ondervonden dat er met SJW's en sneeuwvlokjes niet te discussieren valt.
Komt omdat ze nooit van plan zijn om van hun standpunten af te stappen. Ook al komen we met degelijke argumentatie, dan stoppen ze de vingers in de oren, roepen heel hard 'lalalalala' en stellen dat wij nazi's en andere verschrikkelijke gewetenloze mensen zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:53 schreef Schepseltje het volgende:

[..]
En een socialist, een bewonderaar van islam en anti-kapitalist..
Nee een nationaal-socialist, geen socialist. Lees je eens in. Nationaalsocialistisme in de tweede wereldoorlog leer bevatte sterke nationalistische kenmerken. Het Duitse Rijk zou in de Eerste Wereldoorlog door 'de revolutionairen' (in nazi-ogen) de socialisten, communisten en joden (moslims zijn ook semieten, net als Joden overigens. ) die volgens hun optiek zijn verraden en namen een generatie later wraak.

en anti-kapitalist??

http://www.ad.nl/buitenland/adolf-hitler-was-schatrijk~ad601879/
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Nee een nationaal-socialist, geen socialist.
Elke vorm van socialisme is een variant, of het nou gaat om internationaal socialisme, nationaal socialisme, democratisch socialisme, marxisme, leninisme, enzovoort.
quote:
Vrijwel alle socialistische leiders zijn/waren stinkend rijk, ik snap het punt niet.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:01 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

we hebben intussen in de praktijk ondervonden dat er met SJW's en sneeuwvlokjes niet te discussieren valt.
Komt omdat ze nooit van plan zijn om van hun standpunten af te stappen. Ook al komen we met degelijke argumentatie, dan stoppen ze de vingers in de oren, roepen heel hard 'lalalalala' en stellen dat wij nazi's en andere verschrikkelijke gewetenloze mensen zijn.
Jah, dat is makkelijk zeg. Gooi iedereen die het niet met je eens is op 1 hoop, zeg dat er niet met ze te discussiŽren valt en voila, je hoeft niet met ze te discussiŽren. Zie je dan echt niet dat je precies hetzelfde doet als die zogenoemde SJW's en sneeuwvlokjes? Er zij mensen waar je niet mee kan discussiŽren, mensen die niet over te halen zijn met argumenten, etc. maar die zijn aan 'beide kanten' van de muur.

Ik kan trouwens het filmpje niet kijken, dus dit gaat niet inhoudelijk daarover, hoewel ik al aan de titel kan zeggen dat het nergens op slaat dat Uber users Nazi's zouden zijn, wat de redenatie ook is. Maar dat terzijde.
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:14 schreef lios het volgende:

[..]

Jah, dat is makkelijk zeg. Gooi iedereen die het niet met je eens is op 1 hoop, zeg dat er niet met ze te discussiŽren valt en voila, je hoeft niet met ze te discussiŽren. Zie je dan echt niet dat je precies hetzelfde doet als die zogenoemde SJW's en sneeuwvlokjes? Er zij mensen waar je niet mee kan discussiŽren, mensen die niet over te halen zijn met argumenten, etc. maar die zijn aan 'beide kanten' van de muur.

Ik kan trouwens het filmpje niet kijken, dus dit gaat niet inhoudelijk daarover, hoewel ik al aan de titel kan zeggen dat het nergens op slaat dat Uber users Nazi's zouden zijn, wat de redenatie ook is. Maar dat terzijde.
met SJW's valt niet te discussieren. Met policors ook niet.
Anders was er allang iets gedaan aan de islamisering en was de immigratie uit islamitische landen al gestopt en gaven we hulp in de regio in plaats van dat we ze hier met miljoenen tegelijk naar toe halen met alle ellende die erbij komt kijken (talloze verkrachtingen, aanrandingen, mishandelingen en diefstallen in Duitsland bijv. alleen al).

SJW's en policors willen het niet weten. Die sluiten hun ogen en oren. En willen alleen zien wat ze willen zien. Alles wat hen niet bevalt doen ze af als 'incidenten' maar het is nooit een probleem. Altijd maar weer incidenten.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:12 schreef Schepseltje het volgende:

[..]
Elke vorm van socialisme is een variant, of het nou gaat om internationaal socialisme, nationaal socialisme, democratisch socialisme, marxisme, leninisme, enzovoort.
bullshit. nationalisme en socialisme is niet verenigbaar, het is als water en olie. je reageert op het begrip socialisme, maar je hebt geen flauw benul wat sociaal inhoudt. Voor jouw is het een woord die je naar eigen inzicht kan misbruiken, een echte socialist zal jouw opvattingen nooit delen.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:16 schreef ansitermiet het volgende:

[..]


SJW's en policors willen het niet weten. Die sluiten hun ogen en oren.
als rancusers zo hard schreeuwen moet je je oren wel dichtstoppen. maar op het moment dat jullie door de straten gaan marcheren en fora verpesten reageren we.
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
bullshit. nationalisme en socialisme is niet verenigbaar, het is als water en olie. je reageert op het begrip socialisme, maar je hebt geen flauw benul wat sociaal inhoudt. Voor jouw is het een woord die je naar eigen inzicht kan misbruiken, een echte socialist zal jouw opvattingen nooit delen.
Jij bent niet degene die bepaalt wat een socialist is natuurlijk. Socialisme draait in de basis om niets anders dan collectivisering van productiemiddelen in een streven naar gelijkheid, of het nationaal of internationaal wordt toegepast, is niet relevant. Degenen die niet passen in dit ideaal zullen moeten worden onderdrukt of verwijderd, dat geldt net zo goed voor de joden onder de nationaal socialisten als bijvoorbeeld de christenen in onder de internationale socialisten.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:16 schreef ansitermiet het volgende:

[..]met SJW's valt niet te discussieren. Met policors ook niet.
Anders was er allang iets gedaan aan de islamisering en was de immigratie uit islamitische landen al gestopt en gaven we hulp in de regio in plaats van dat we ze hier met miljoenen tegelijk naar toe halen met alle ellende die erbij komt kijken (talloze verkrachtingen, aanrandingen, mishandelingen en diefstallen in Duitsland bijv. alleen al).

SJW's en policors willen het niet weten. Die sluiten hun ogen en oren. En willen alleen zien wat ze willen zien. Alles wat hen niet bevalt doen ze af als 'incidenten' maar het is nooit een probleem. Altijd maar weer incidenten.
Laat ik eerst nog even zeggen dat ik het met je eens ben mbt opvang in de regio en dat geweld van immigranten veel serieuzer aangepakt moet worden.

Maar. Valt er met jou (en dan bedoel ik de groep mensen aan jouw kant van het verhaal (noemen wie die rechts?) en niet alleen jou) dan wel te discussiŽren? Jij vindt dat we de grenzen moeten sluiten, opvang in de regio en zo ongeveer alle immigranten zijn slecht. Toch? Daar ben je ook niet vanaf te brengen. Nogmaals, ik zeg niet dat dat slecht is, maar wat is het verschil met SJW's en sneeuwvlokjes? Zij brengen jou het argument dat niet alle moslims slecht zijn en dat de grenzen sluiten geen oplossing is, en jij wil dat niet zien. Jij ziet alleen maar de andere kant. Snap je?
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
als rancusers zo hard schreeuwen moet je je oren wel dichtstoppen. maar op het moment dat jullie door de straten gaan marcheren en fora verpesten reageren we.
ah, verpesten. Wederom de gedachtengang.

Door de straten marcheren? Wie is 'jullie'? En wie reageert er dan?
Oh, ja, de antifa, vanachter hun Hamas-sjaaltjes.
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:23 schreef lios het volgende:

[..]

Laat ik eerst nog even zeggen dat ik het met je eens ben mbt opvang in de regio en dat geweld van immigranten veel serieuzer aangepakt moet worden.

Maar. Valt er met jou (en dan bedoel ik de groep mensen aan jouw kant van het verhaal (noemen wie die rechts?) en niet alleen jou) dan wel te discussiŽren? Jij vindt dat we de grenzen moeten sluiten, opvang in de regio en zo ongeveer alle immigranten zijn slecht. Toch? Daar ben je ook niet vanaf te brengen. Nogmaals, ik zeg niet dat dat slecht is, maar wat is het verschil met SJW's en sneeuwvlokjes? Zij brengen jou het argument dat niet alle moslims slecht zijn en dat de grenzen sluiten geen oplossing is, en jij wil dat niet zien. Jij ziet alleen maar de andere kant. Snap je?
ik heb nog nooit een fatsoenlijk argument gehoord waarom het sluiten van de grenzen geen oplossing zou zijn.
Ik ben overigens ook helemaal niet van mening dat alle moslims slecht zijn. Dat heb je mij nooit horen zeggen. Ik val de religie/cultuur aan, niet de mensen zelf. Zij kunnen er immers niets aan doen dat ze in de islamitische wereld geboren zijn?
Wel ben ik voor het sluiten van de grenzen totdat islam zich hervormd heeft. Ik ben namelijk niet van de mening af te brengen dat islam een kanker op deze aardbol is.
Hulp bieden in de regio is wat we moeten doen. Als we 'ze' allemaal hierheen halen, verwordt het Europese continent tot de landen van herkomst en worden we allen even arm.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:22 schreef Schepseltje het volgende:

[..]
Jij bent niet degene die bepaalt wat een socialist is natuurlijk. Socialisme draait in de basis om niets anders dan collectivisering van productiemiddelen, of het nationaal of internationaal wordt toegepast, is niet relevant.
Jij wilt een autocratische heilstaat, met Reaganomische trekjes. Jouw mening is voor mij niet alleen irrelevant, het is zelfs rampzalig.
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 11:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Jij wilt een autocratische heilstaat, met Reaganomische trekjes. Jouw mening is voor mij niet alleen irrelevant, het is zelfs rampzalig.
Daar heb je dan weer gelijk in..
userIcon
Is er ook een transcriptie? Dat scrollt wat sneller.
userIcon
Beetje jammer dat Andy's kritiek gebaseerd is op dat de Łber-chauffeurs doorwerkten terwijl de reden voor het bashen van Łber er juist op gebaseerd is dat de dynamische prijzen uitgeschakeld werden en het bedrijf dus het protest tegen de moslim-ban daarmee actief tegenging. Het heeft dus helemaal niets met de chauffeurs te maken.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:53 schreef lios het volgende:

[..]

[..] hardcore, nolife raiders die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle loot en achievements [..]
Jemig zeg, leer eens Nederlands.. :(
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 10:53 schreef lios het volgende:

[..]

Ow. In mijn referentiekader zijn sneeuwvlokjes hardcore, nolife raiders die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle loot en achievements verdienen en de rest niet.

Iedereen die het niet met je eens is een sneeuwvlokje noemen (en dat dan als scheldwoord bedoelen) is natuurlijk net zo sneu en precies hetzelfde als wat die zogenaamde sneeuwvlokjes dan doen |:(
In dit geval dus snowflakes. Omdat ze de feiten verdraaien
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 12:47 schreef Lkw het volgende:

[..]


Jemig zeg, leer eens Nederlands.. :(
Zeurpiet
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 12:47 schreef Lkw het volgende:

[..]
Jemig zeg, leer eens Nederlands.. :(
Dat was de grap *woosh*... World of Warcraft lingo, waar ze de term 'snowflake' ook gebruiken. Daar ken ik het van en nu wordt het blijkbaar 'mainstream'.

Maar goed: "Hardcore plunderaars zonder leven die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle buit en wapenfeiten mogen hebben."

Het maakt het niet duidelijker ;)
userIcon
ik ga alleen hierom Uber downloaden en gebruiken. gewoon om Uber te steunen, alles tegen SJW,Snowflakes en al dat andere links salafisten gebroed!
Gewoon omdat het kan, tevens zal ik bij mijn werkgever pitchen of we via het bedrijf Uber kunnen gaan gebruiken als test voor een maandje, gelukkig gebruiken we niet heel veel taxi's in de olie,gas,bagger en windmolens!

hoppa gelijk besteld!
http://www.trumppet.nl/
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 13:05 schreef lios het volgende:

[..]

Dat was de grap *woosh*... World of Warcraft lingo, waar ze de term 'snowflake' ook gebruiken. Daar ken ik het van en nu wordt het blijkbaar 'mainstream'.

Maar goed: "Hardcore plunderaars zonder leven die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle buit en wapenfeiten mogen hebben."

Het maakt het niet duidelijker ;)
Niet? Ik vind van wel hoor. Dank! :)
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 13:05 schreef lios het volgende:

[..]

Dat was de grap *woosh*... World of Warcraft lingo, waar ze de term 'snowflake' ook gebruiken. Daar ken ik het van en nu wordt het blijkbaar 'mainstream'.

Maar goed: "Hardcore plunderaars zonder leven die denken dat zij bijzonder zijn en als enige alle buit en wapenfeiten mogen hebben."

Het maakt het niet duidelijker ;)
Ze zijn juist het tegenover gestelde van hardcore en kunnen absoluut niets hebben.
Zo erg zelfs dat ze 'safe-places' eisen (op universiteiten bv) waar niemand met een andere mening dan hun mag komen.
Het begint echt een plaag te worden.
userIcon
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 13:22 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze zijn juist het tegenover gestelde van hardcore en kunnen absoluut niets hebben.
Ja, in deze context. Mijn context was World of Warcraft, waar het juis de hardcores zijn die snowflakes genoemd worden, omdat ze zichzelf zo belangrijk en uniek vinden. Daarom begrijp ik niet dat deze term nu juist voor een hele andere groep mensen wordt gebruikt.

Nou ja, ik begrijp sowieso het indelen in groepen niet zo. Ik ben tegen de grenzen compleet dicht gooien, voor het uitzetten van criminele allochtonen, voor een lagere AOW, tegen afschaffing van de HRA, tegen dierenleed, tegen discriminatie maar ook tegen 'je mag zwangere vrouwen geen 'verwachtende moeder' meer noemen want dat is discriminerend tegen transgenders (ja, dat is een ding). Ben ik nu links of rechts, SJW, sneeuwvlok of 'wat is het tegenovergestelde van sneeuwvlok'?
quote:
Op maandag 30 januari 2017 @ 13:58 schreef lios het volgende:

[..]

Ja, in deze context. Mijn context was World of Warcraft, waar het juis de hardcores zijn die snowflakes genoemd worden, omdat ze zichzelf zo belangrijk en uniek vinden. Daarom begrijp ik niet dat deze term nu juist voor een hele andere groep mensen wordt gebruikt.

Nou ja, ik begrijp sowieso het indelen in groepen niet zo. Ik ben tegen de grenzen compleet dicht gooien, voor het uitzetten van criminele allochtonen, voor een lagere AOW, tegen afschaffing van de HRA, tegen dierenleed, tegen discriminatie maar ook tegen 'je mag zwangere vrouwen geen 'verwachtende moeder' meer noemen want dat is discriminerend tegen transgenders (ja, dat is een ding). Ben ik nu links of rechts, SJW, sneeuwvlok of 'wat is het tegenovergestelde van sneeuwvlok'?
Je bent tolerant, in tegenstelling tot vele mensen.
En over die mensen gaat dit stuk. Mensen die zů overtuigd (willen) zijn van hun gelijk dat ze volledig intolerant en onbereikbaar voor argumenten zijn geworden.
userIcon
Duidelijk; niet voor niets waren de nazi's ook dol op Łbermenschen. _O-
39  van 39 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 27/04 Voetbalfan kijkt liever porno dan wedstrijd9
» 26/04 Gedicht van de dag: Brandweer3
» 25/04 Het is wereld pinguÔndag!10
» 24/04 Kruip in de huid van de politie! 28