Johan Derksen over Patricia Paay

11-02-2017 @ 10:08 door Paul  - 12376 views -  40 reacties

Johan Derksen geeft uiteraard ook zijn mening over 'Patricia Paay Gate'. 
 

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Het blijft een baas die Johan!
userIcon
Hij heeft wel gelijk al blijft het ontzettend dom om je bij zulke activiteiten te laten filmen
Opzicht heeft hij ook wel gelijk. Als je straks 50+ bent en je moet 4 keer per nacht pissen is het gewoon handig als Patricia naast je ligt.
vanzelfsprekend heeft hij gelijk.
Rest nog de opmerking dat ze het gewoon niet hadden moeten filmen.
Derksen heeft gelijk.
Plasseks - rare voorkeur, maar dat mag ze zelf weten.
Zoiets ongevraagd publiek maken, wat ben je dan een ziekelijke nul.
userIcon
quote:
...met smaak bekeken
Zoutige smaak zeker :') ?
userIcon
Ben ik nou de enige die niet echt geschokt is van dat filmpje?
Het enigste wat ik nu denk is, als ik iemand kus, wat heeft die mond gedaan :D
maar ja, het is wederzijds denk ik _O-
man Okaht (Redactie Frontpage) 11-02-2017 @ 10:52 fotoboek no homepage
userIcon
Ik denk dat hier ook een algemene schromelijke onderschatting van de moderne technologie achter zit.

Jezelf filmen tijdens seks is niets nieuws. Met die gouwe ouwe VHS vonden sommige mensen dat ook al geil. Maar dat was gewoon wat lastiger te verspreiden. Het risico was dus gewoon kleiner. Nu heeft een kleuter zelfs nog een smartphone en staat ieder filmpje met een druk op de knop op internet. Daar heb je dus gewoon rekening mee te houden!

Zo klaagt men ook steeds meer over privacy. Maar hele volksstammen pleuren gewoon hun hele privéleven op Facebook. Dan moet je er niet van opkijken als één domme opmerking, foto of video ineens door miljoenen kan worden bekeken. Wees dus voorzichtig met wat je openbaar maakt!

We leven nu eenmaal in een nieuw informatietijdperk. Daar hebben we ons nu eenmaal op aan te passen. Het lijkt soms echter alsof hele volksstammen nog denken en handelen alsof we in de jaren zeventig leven. Ze etaleren zichzelf allemaal maar wat graag als unieke en bijzondere personen. Maar als dat uniek en bijzonder ineens door heel veel mensen als 'vreemd' of 'raar' wordt bestempeld en iedereen dat ook publiekelijk tegen ze gaat zeggen, zijn ze ineens verrast.

Denk nou eens na voor je zoiets doet! Als je iets doet of zegt wat je normaal gesproken ook niet op een drukke markt zou doen of zeggen, dan is het niet verstandig om ook maar het risico te lopen dat miljoenen dat op internet kunnen zien. Er blijft natuurlijk altijd het risico dat een ander het voor jouw doet, maar als je een camera op je gezicht gericht hebt, kun je die ook nog uit iemands klauwen rammen.
userIcon
De enige mogelijkheid voor Paay is dit met humor op te lossen, dan ben je er gelijk vanaf anders blijft het door druppelen en kom je nooit van het gezeik af.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:52 schreef Okaht het volgende:
Ik denk dat hier ook een algemene schromelijke onderschatting van de moderne technologie achter zit.

Jezelf filmen tijdens seks is niets nieuws. Met die gouwe ouwe VHS vonden sommige mensen dat ook al geil. Maar dat was gewoon wat lastiger te verspreiden. Het risico was dus gewoon kleiner. Nu heeft een kleuter zelfs nog een smartphone en staat ieder filmpje met een druk op de knop op internet. Daar heb je dus gewoon rekening mee te houden!

Zo klaagt men ook steeds meer over privacy. Maar hele volksstammen pleuren gewoon hun hele privéleven op Facebook. Dan moet je er niet van opkijken als één domme opmerking, foto of video ineens door miljoenen kan worden bekeken. Wees dus voorzichtig met wat je openbaar maakt!

We leven nu eenmaal in een nieuw informatietijdperk. Daar hebben we ons nu eenmaal op aan te passen. Het lijkt soms echter alsof hele volksstammen nog denken en handelen alsof we in de jaren zeventig leven. Ze etaleren zichzelf allemaal maar wat graag als unieke en bijzondere personen. Maar als dat uniek en bijzonder ineens door heel veel mensen als 'vreemd' of 'raar' wordt bestempeld en iedereen dat ook publiekelijk tegen ze gaat zeggen, zijn ze ineens verrast.

Denk nou eens na voor je zoiets doet! Als je iets doet of zegt wat je normaal gesproken ook niet op een drukke markt zou doen of zeggen, dan is het niet verstandig om ook maar het risico te lopen dat miljoenen dat op internet kunnen zien. Er blijft natuurlijk altijd het risico dat een ander het voor jouw doet, maar als je een camera op je gezicht gericht hebt, kun je die ook nog uit iemands klauwen rammen.
Veel mensen denken gewoon niet meer na bij wat ze doen, indeed.

Ik als ICT-er ben altijd waaks geweest voor social media. Maar dat is het voordeel wat ik heb, technisch inzicht.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:00 schreef goedetijdenslechtetijden het volgende:
De enige mogelijkheid voor Paay is dit met humor op te lossen, dan ben je er gelijk vanaf anders blijft het door druppelen en kom je nooit van het gezeik af.
Indeed, zoals velen voor haar hebben moeten slikken en doorgaan (pun intended) Jenny Lawrence, e.v.a. Nederlanders kunnen gewoon slecht kritiek verdragen. Manon Thomas was ook zo'n zeikert. Als BN-er weet je gewoon dat je ten prooi valt aan hackers, vroeg of laat. Wie dat onderschat, verdient het gewoon.

Amerikanen maken er gewoon gebruik van, Pam Anderson heeft nog heel wat verdiend met haar sekstape.
userIcon
Dat ze het ook niet door had....

Gopro-Maniac.jpg
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:09 schreef Leffedubbel het volgende:
Dat ze het ook niet door had....

[ afbeelding ]
_O-
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:48 schreef longinus het volgende:
Ben ik nou de enige die niet echt geschokt is van dat filmpje?
Het enigste wat ik nu denk is, als ik iemand kus, wat heeft die mond gedaan :D
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:52 schreef Okaht het volgende:
Ik denk dat hier ook een algemene schromelijke onderschatting van de moderne technologie achter zit.

Jezelf filmen tijdens seks is niets nieuws. Met die gouwe ouwe VHS vonden sommige mensen dat ook al geil. Maar dat was gewoon wat lastiger te verspreiden. Het risico was dus gewoon kleiner. Nu heeft een kleuter zelfs nog een smartphone en staat ieder filmpje met een druk op de knop op internet. Daar heb je dus gewoon rekening mee te houden!

Zo klaagt men ook steeds meer over privacy. Maar hele volksstammen pleuren gewoon hun hele privéleven op Facebook. Dan moet je er niet van opkijken als één domme opmerking, foto of video ineens door miljoenen kan worden bekeken. Wees dus voorzichtig met wat je openbaar maakt!

We leven nu eenmaal in een nieuw informatietijdperk. Daar hebben we ons nu eenmaal op aan te passen. Het lijkt soms echter alsof hele volksstammen nog denken en handelen alsof we in de jaren zeventig leven. Ze etaleren zichzelf allemaal maar wat graag als unieke en bijzondere personen. Maar als dat uniek en bijzonder ineens door heel veel mensen als 'vreemd' of 'raar' wordt bestempeld en iedereen dat ook publiekelijk tegen ze gaat zeggen, zijn ze ineens verrast.

Denk nou eens na voor je zoiets doet! Als je iets doet of zegt wat je normaal gesproken ook niet op een drukke markt zou doen of zeggen, dan is het niet verstandig om ook maar het risico te lopen dat miljoenen dat op internet kunnen zien. Er blijft natuurlijk altijd het risico dat een ander het voor jouw doet, maar als je een camera op je gezicht gericht hebt, kun je die ook nog uit iemands klauwen rammen.
Precies, het was gewoon naief van haar om zich zo te laten filmen, ik ken haar niet maar ws dacht ze dat deze persoon te vertrouwen was en hij heeft daar ernstig misbruik van gemaakt
man Okaht (Redactie Frontpage) 11-02-2017 @ 11:27 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:01 schreef pmf71 het volgende:

[..]

Veel mensen denken gewoon niet meer na bij wat ze doen, indeed.

Ik als ICT-er ben altijd waaks geweest voor social media. Maar dat is het voordeel wat ik heb, technisch inzicht.
Ik ben zelfs behoorlijk 'aanwezig' op internet. Ik schrijf columns hier op FOK. Op Facebook presenteer ik me vooral als muzikant, maar deel ik ook mijn schrijfsels. En dan sta ik professioneel nog op LinkedIn. Maar nergens zul je een tekst, foto of video van mij vinden, waar ik me in het dagelijks leven voor zou schamen.

Natuurlijk kan alles wat ik plaats worden misbruikt en iedere foto kan worden bewerkt. Maar daar heb ik dus letterlijk nog nooit last van gehad. Ik denk dat dat al aangeeft dat de grootste risico's dus toch zitten in wat je zélf plaatst en hoe je jezelf profileert..
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:01 schreef pmf71 het volgende:
Ik als ICT-er ben altijd waaks geweest voor social media. Maar dat is het voordeel wat ik heb, technisch inzicht.
Eens! Ik kan bevestigen dat er meer technische IT mensen zo denken, en zelfs zo ver gaan om het als 'sport' te zien om al die moderne smartprullaria te ontwijken cq datacollectie te verhinderen.
Veel zijn ook niet te 'vinden' op het web, geen afbeeldingen, zelfs geen LinkedIn.
man Okaht (Redactie Frontpage) 11-02-2017 @ 11:54 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:41 schreef Core. het volgende:

[..]

Eens! Ik kan bevestigen dat er meer technische IT mensen zo denken, en zelfs zo ver gaan om het als 'sport' te zien om al die moderne smartprullaria te ontwijken cq datacollectie te verhinderen.
Veel zijn ook niet te 'vinden' op het web, geen afbeeldingen, zelfs geen LinkedIn.
Ik ben een paar jaar account manager in de technische detachering geweest en het was voor mij een sport om kandidaten digitaal te screenen. Dat gaf mij vaak een voorsprong in gesprekken. Als ik echter voor klantencontacten rond ging neuzen, vond ik ook haast geen enkele historie van managers en directeuren. Terwijl ik daar dus toch echt een neus voor had gekregen.

Het blijkt dus inderdaad gewoon mogelijk te zijn om je ook in dit digitale tijdperk gewoon onzichtbaar te houden. Je hebt het helemaal zelf in de hand.

De fout is en blijft gewoon dat héél veel mensen geen enkele filter meer hanteren. Zelfs lui die graag 'anoniem' willen blijven, zijn vaak nog zo doorzichtig als de pest. Hier op FOK kom je ook nogal eens 'nieuwe' nicknames tegen, die exact hetzelfde taalgebruik - inclusief schrijffouten - hanteren als hun vorige alter ego :P
userIcon
Ik hoop dat we zo spoedig mogelijk af zijn van de flauwekul rondom Paay. Het is wel leuk geweest. Eigenlijk is het juist niet leuk geweest. Een slappe drol die een filmpje op internet gooit wat in de privésfeer is opgenomen, in vertrouwen. Al die reactie op Paay door mensen die zelf ook het één en ander te verbergen hebben zijn walgelijk en hypocriet. Wat zij privé doet mag ze lekker zelf weten, in principe doet ze er niemand kwaad mee. Die gast die dit gepubliceerd heeft mag wat mij betreft keihard aangepakt worden. Ik ben ook benieuwd naar zijn beweegredenen, je maakt niet zomaar iemand kapot...
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:41 schreef Core. het volgende:

[..]

Eens! Ik kan bevestigen dat er meer technische IT mensen zo denken, en zelfs zo ver gaan om het als 'sport' te zien om al die moderne smartprullaria te ontwijken cq datacollectie te verhinderen.
Veel zijn ook niet te 'vinden' op het web, geen afbeeldingen, zelfs geen LinkedIn.
veel it-ers zijn niet interessant om te vinden op het web al zouden ze gevonden willen worden
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:03 schreef Slapshot het volgende:
Ik hoop dat we zo spoedig mogelijk af zijn van de flauwekul rondom Paay. ....
Als er één voordeel zit in het presidentschap van Donald T. dan is het wel dat hij, sorry Hij met Zijn fratsen zoveel nieuwskolommen inneemt dat voor de gebruikelijke vulling (Justin B., Kim K., Paris H.,Ozzy O., Dries Roelv. etc....) geen plek meer overblijft.

Zo los je dus min of meer het ene probleem met het andere op :')
userIcon
Met dit filmpje moet ik aan theo maassen denken ;)
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:54 schreef Okaht het volgende:

[..]
Ik ben een paar jaar account manager in de technische detachering geweest en het was voor mij een sport om kandidaten digitaal te screenen. Dat gaf mij vaak een voorsprong in gesprekken. Als ik echter voor klantencontacten rond ging neuzen, vond ik ook haast geen enkele historie van managers en directeuren. Terwijl ik daar dus toch echt een neus voor had gekregen.

Het blijkt dus inderdaad gewoon mogelijk te zijn om je ook in dit digitale tijdperk gewoon onzichtbaar te houden. Je hebt het helemaal zelf in de hand.
Inderdaad, niet iedereen staat op internet, zeker niet als je wilt voorkomen dat je afpersbaar wordt. Of in een sector werkt die 'nogal gevoelig' ligt of dat je voor je beroep bijna altijd 'als burger verkleed' de straat op gaat en je buurman verteld dat je bakker bent. ;)
En er zijn genoeg mensen die hun privacy (voor zover dat nog bestaat) in hun eigen hand willen houden en er verstandig mee omgaan in deze tijd. Er lopen genoeg mafketels rond die een crimineel beroep hebben en/of geestelijk niet sporen (lees: conman/oplichter) en daardoor handig gebruik maken van wat anderen delen.

Tja, ik denk ook dat leeftijd er mee te maken heeft. Norm-vervaging bij jongeren en digibetie(?) onder ouderen. Totdat je met de (veelal vervelende) feiten wordt geconfronteerd.

[ Bericht gewijzigd door Core. op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:27 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:09 schreef woessie het volgende:

[..]
veel it-ers zijn niet interessant om te vinden op het web al zouden ze gevonden willen worden
Vele IT-ers weten wat morgen de stand van zaken is. Die zien het al aankomen. En hoe makkelijk/gevoelig het is voor misbruik. Daarnaast zijn er ook genoeg die het geen biet interesseert en vooral werken aan hun eigen 'imago'.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:09 schreef woessie het volgende:

[..]
veel it-ers zijn niet interessant om te vinden op het web al zouden ze gevonden willen worden
_O- _O-
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:04 schreef pmf71 het volgende:

[..]

Indeed, zoals velen voor haar hebben moeten slikken en doorgaan (pun intended) Jenny Lawrence, e.v.a. Nederlanders kunnen gewoon slecht kritiek verdragen. Manon Thomas was ook zo'n zeikert. Als BN-er weet je gewoon dat je ten prooi valt aan hackers, vroeg of laat. Wie dat onderschat, verdient het gewoon.

Amerikanen maken er gewoon gebruik van, Pam Anderson heeft nog heel wat verdiend met haar sekstape.
Kim k
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:09 schreef woessie het volgende:

[..]
veel it-ers zijn niet interessant om te vinden op het web al zouden ze gevonden willen worden
En op fok zitten ongelofelijke eikels die altijd een ander moeten afzeiken.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:54 schreef Okaht het volgende:

[..]
Ik ben een paar jaar account manager in de technische detachering geweest en het was voor mij een sport om kandidaten digitaal te screenen. Dat gaf mij vaak een voorsprong in gesprekken. Als ik echter voor klantencontacten rond ging neuzen, vond ik ook haast geen enkele historie van managers en directeuren. Terwijl ik daar dus toch echt een neus voor had gekregen.

Het blijkt dus inderdaad gewoon mogelijk te zijn om je ook in dit digitale tijdperk gewoon onzichtbaar te houden. Je hebt het helemaal zelf in de hand.

De fout is en blijft gewoon dat héél veel mensen geen enkele filter meer hanteren. Zelfs lui die graag 'anoniem' willen blijven, zijn vaak nog zo doorzichtig als de pest. Hier op FOK kom je ook nogal eens 'nieuwe' nicknames tegen, die exact hetzelfde taalgebruik - inclusief schrijffouten - hanteren als hun vorige alter ego :P
Het is eigenlijk niet zo moeilijk, maar het interesseert de meesten geen ruk. Tot het te laat is. Ignorance is bliss.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:41 schreef Core. het volgende:

[..]

Eens! Ik kan bevestigen dat er meer technische IT mensen zo denken, en zelfs zo ver gaan om het als 'sport' te zien om al die moderne smartprullaria te ontwijken cq datacollectie te verhinderen.
Veel zijn ook niet te 'vinden' op het web, geen afbeeldingen, zelfs geen LinkedIn.
Ik heb FB en Linkedin. That's it. Geen foto's, niks

Vind ik niet noodzakelijk.
userIcon
Zijn er mensen die uit principe het filmpje niet willen zien?
Iemand belde boos in bij Geenstijl over de gepubliceerde video en de voicemail werd gepubliceerd op Dumpert. Ik gaf de beller gelijk en ik gaf kritiek op het walgelijke gedrag van Geenstijl en iedereen die daar in meeloopt in het vernietigen van een leven in ruil voor views. Het resultaat was een permanente ban voor dit comment:
http://pasteboard.co/x3i7JhLWk.png
Dat zijn de kenmerken van hun organisatie die ook de politiek in wil.
Ik hoop dat ze zsm financieel geruïneerd worden en dat de hoofdverantwoordelijke de cel in gaat.
quote:
Haha, denk je patries te hebben gescoord, sta je in die pisbak te roeren :P
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:05 schreef Zapata het volgende:
Zijn er mensen die uit principe het filmpje niet willen zien?
yep ik. Zij wilde niet dat andere het zagen. De afperser plaatste het zodat iedereen het zou zien wat patricia zou vernederen. Ik werk daar niet aan mee.
userIcon
1 ding begrijp ik niet.
Iedereen is aan het zeuren dat het filmpje op die en die site staat, terwijl de meesten gewoon de link van Twitter doorgeven. En over Twitter hoor ik niets.

Dus Fok zou aangeklaagd worden vanwege het publiceren van het filmpje, terwijl Fok alleen de link van het Twitter filmpje plaatst. :?

:? :? :? :? :?
quote:
Ik wil met alles met Patricia doen dat ze niet met Giel heeft gedaan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:12 schreef AcerOne het volgende:
Haha, denk je patries te hebben gescoord, sta je bijna in die pisbak te roeren :P
fixed
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:24 schreef Bartleesthetnieuws het volgende:
Ik wil met alles met Patricia doen dat ze niet met Giel heeft gedaan.
:?
userIcon
Wat een gezeik.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:07 schreef ostracized_honesty het volgende:
Iemand belde boos in bij Geenstijl over de gepubliceerde video en de voicemail werd gepubliceerd op Dumpert. Ik gaf de beller gelijk en ik gaf kritiek op het walgelijke gedrag van Geenstijl en iedereen die daar in meeloopt in het vernietigen van een leven in ruil voor views. Het resultaat was een permanente ban voor dit comment:
http://pasteboard.co/x3i7JhLWk.png
Dat zijn de kenmerken van hun organisatie die ook de politiek in wil.
Ik hoop dat ze zsm financieel geruïneerd worden en dat de hoofdverantwoordelijke de cel in gaat.
Ach, zo heb ik een perma ban en ik weet niet eens waarom. Kan je makkelijk omzeilen hoor zo'n ban.
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 29/03 Thierry Baudet begint maidenspeech in Latijn62
» 28/03 Mensen die hun hoofd achterstevoren kunnen draaien10
» 28/03 Alligator pikt bal in tijdens potje golf10
» 27/03 Basketbalfan viert geweldige dunk zeer uitbundig5