Uw wekelijkse dosis stupiditeit

27-02-2017 @ 09:00 door Rein (RvLaak)  - 3878 views -  26 reacties

Elke week laat Sargon of Akkad de stupiditeit van verschillende groepen zien. Deze week, onder andere, meer Trump vs Media, CERN heeft ons in een alternatief universum gestopt waardoor Trump president is, journalisten die Trump dood willen hebben en Trump is minder autoritair dan Obama (vanaf 1:00:00, ongeveer).

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
26  van 26 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Dankzij die ophef over Zweden zijn bij heel veel mensen de ogen open gegaan over de immigratieproblemen daar, dat was geen slimme keuze van de media om Trump daarover aan te vallen _O-
userIcon
Die McCain weet ook van geen ophouden met loze beschuldigingen.. wordt het niet een keer tijd voor pensioen?
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:13 schreef Islamofoob het volgende:
Dankzij die ophef over Zweden zijn bij heel veel mensen de ogen open gegaan over de immigratieproblemen daar, dat was geen slimme keuze van de media om Trump daarover aan te vallen _O-
Eh. Nee zoals altijd slaat ie de plank weer volledig mis
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eh. Nee zoals altijd slaat ie de plank weer volledig mis
Heb jij zeker de rellen gemist in "Little Somalia "Zweden vorige week. Was wel na pres Trump zijn opmerking. Maar hij kreeg wel degelijk gelijk, grappig dat niemand in de Msm dit rapporteerde.
ach amerika is gek en trump niet. Wie is dan het probleem ? Trump toch.

Voor links is Trump emannuel goldstein arme man hij wil in mijn ogen echt goed doen door zijn land weer sterk te maken. Tegenwoordig ben je dan een facist. de wereld staat op z'n kop het is net als in 1984.
man RvLaak (Redactie Frontpage) 27-02-2017 @ 09:35 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:29 schreef LesTaTTiM het volgende:

[..]


Heb jij zeker de rellen gemist in "Little Somalia "Zweden vorige week. Was wel na pres Trump zijn opmerking. Maar hij kreeg wel degelijk gelijk, grappig dat niemand in de Msm dit rapporteerde.
Dus praatte hij complete nonsens. Hij had het heel specifiek over "gisteren", niet "morgen".
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:31 schreef nynomatica het volgende:
ach amerika is gek en trump niet. Wie is dan het probleem ? Trump toch.

Voor links is Trump emannuel goldstein arme man hij wil in mijn ogen echt goed doen door zijn land weer sterk te maken. Tegenwoordig ben je dan een facist. de wereld staat op z'n kop het is net als in 1984.
Sommige idioten geloven dat Trump die rellen veroorzaakt had _O-

robert-reich-sweden-trump.jpg

https://www.informationliberation.com/?id=56310

Pijnlijk hoe ver men moet gaan om het ongelijk niet toe te hoeven geven..
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dus praatte hij complete nonsens. Hij had het heel specifiek over "gisteren", niet "morgen".
De problemen zijn daar immens groot met moslims. Agenten die een boekje open doen worden ontslagen en vervolgd voor racisme. Alleen omdat de getallen genoemd worden. Google maar op Peter Spingare.
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dus praatte hij complete nonsens. Hij had het heel specifiek over "gisteren", niet "morgen".
Met gisteren bedoel hij de documentaire over Zweden die hij de dag daarvoor had gezien.
Was niet slim het zo te zeggen dat zorgde inderdaad voor verwarring.
Er valt niet te ontkennen dat er problemen zijn met migranten in Zweden dat mag best benoemd en besproken worden.

[ Bericht gewijzigd door Firkintoro op maandag 27 februari 2017 @ 10:14 ]
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:43 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Sommige idioten geloven dat Trump die rellen veroorzaakt had _O-

[ afbeelding ]

https://www.informationliberation.com/?id=56310

Pijnlijk hoe ver men moet gaan om het ongelijk niet toe te hoeven geven..
Als ze zijn gaan rellen om Trumps leugens dan heeft Trump het inderdaad veroorzaakt met zijn leugens. Op voorwaarde dat alle premissen kloppen natuurlijk.
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:29 schreef LesTaTTiM het volgende:

[..]

Heb jij zeker de rellen gemist in "Little Somalia "Zweden vorige week. Was wel na pres Trump zijn opmerking.
Trump vertelde dus 100% een leugen, nietwaar? Er was niks aan de hand voor zijn opmerking.

quote:
Maar hij kreeg wel degelijk gelijk, grappig dat niemand in de Msm dit rapporteerde.
Oh. Ah, zit het zo. Dus NA Trump z'n opmerking ontstonden de rellen...

Hoe kun jij nou zeggen dat Trump gelijk kreeg? Alles wat jij weet is dat er NA Trump z'n speech rellen en problemen in Zweden onstonden. Dus op z'n minst heeft Trump's speech die rellen uitgelokt.

Maar ik zal je nog iets voorleggen: hoe weet jij dat die rellen niet door CIA agenten zijn uitgelokt om Europa te destabiliseren?

Kijk. Er is een hele tak van wetenschap, die heet: geschiedenis. En de geschiedenis vertelt ons dat Amerika 'Great' geworden is doordat ze na WOII het alleenrecht hadden in West-Europa. West-Europa moest zijn markten open zetten voor Amerikaanse goederen. En wij kregen geld van hen dat we moesten investeren in fabrieken die goederen maakten die de Amerikanen graag wilden hebben. Wij hebben aan hun lijntje gelopen, en Amerika werd 'great'...

Het is dus bewezen dat Amerika 'great' kan worden wanneer Europa instabiel is en Amerika in kan stappen om de boel te 'redden'. Het is een bewezen plan dat makkelijk weer opnieuw uitgevoerd kan worden.

West-Europa hoeft alleen maar gedestabiliseerd te worden, en de Russen moeten ervan weerhouden worden om er in te stappen, zodat Amerika alles voor zichzelf kan houden. Amerika heeft niks aan ons zoals we nu zijn.

Wat zeg je hier op?

[ Bericht gewijzigd door RetepV op maandag 27 februari 2017 @ 10:07 ]
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:43 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Sommige idioten geloven dat Trump die rellen veroorzaakt had _O-
De problemen zijn er. Maar alles was onder controle.

Totdat Trump zijn speech gaf, en dat breeduit in de media werd besproken.

Er waren mensen die het verhaal maar al te graag in een self-fulfilling prophecy wilden veranderen. En die werden getriggerd.

En het is een mooi plaatje hoor. Maar zoals altijd, met media: we hebben al jaren de technologie voor 360-graden shots. Publiceer foto's eens in 360-graden shots... En dan zul je zien dat elke foto geframed was: gefocused op het ergste deel van de gevolgen.

We zien een paar branden wrakken. Maar buiten het beeld zouden we gewoon mensen zien die naar hun werk liepen, of die met boodschappentassen uit de supermarkt komen, of die hun hond uitlaten, of met de kinderen een stukje wandelen. Of we zien 20 fotografen die allemaal op een kluitje staan om hetzelfde plaatje uit de meest interessante hoek te kunnen schieten zodat ze misschien de foto van het jaar verdienen.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 10:06 schreef RetepV het volgende:

[..]


De problemen zijn er. Maar alles was onder controle.

Totdat Trump zijn speech gaf, en dat breeduit in de media werd besproken.

Er waren mensen die het verhaal maar al te graag in een self-fulfilling prophecy wilden veranderen. En die werden getriggerd.
Nee de oorzaak was de arrestatie van een drugdealer, had niets met Trump te maken

https://www.bloomberg.com(...)ant-stockholm-suburb
quote:
En het is een mooi plaatje hoor. Maar zoals altijd, met media: we hebben al jaren de technologie voor 360-graden shots. Publiceer foto's eens in 360-graden shots... En dan zul je zien dat elke foto geframed was: gefocused op het ergste deel van de gevolgen.

We zien een paar branden wrakken. Maar buiten het beeld zouden we gewoon mensen zien die naar hun werk liepen, of die met boodschappentassen uit de supermarkt komen, of die hun hond uitlaten, of met de kinderen een stukje wandelen. Of we zien 20 fotografen die allemaal op een kluitje staan om hetzelfde plaatje uit de meest interessante hoek te kunnen schieten zodat ze misschien de foto van het jaar verdienen.
20 afgefikte auto's lees ik, lijkt me niet ÚÚn incident.

http://www.express.co.uk/(...)hugs-set-cars-alight
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:13 schreef Islamofoob het volgende:
Dankzij die ophef over Zweden zijn bij heel veel mensen de ogen open gegaan over de immigratieproblemen daar, dat was geen slimme keuze van de media om Trump daarover aan te vallen _O-
De Zweedse samenleving ziet dit probleem niet zo, alleen de alternatieve feiten zien het zo.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:59 schreef RetepV het volgende:

[..]


Trump vertelde dus 100% een leugen, nietwaar? Er was niks aan de hand voor zijn opmerking.


[..]


Oh. Ah, zit het zo. Dus NA Trump z'n opmerking ontstonden de rellen...

Hoe kun jij nou zeggen dat Trump gelijk kreeg? Alles wat jij weet is dat er NA Trump z'n speech rellen en problemen in Zweden onstonden. Dus op z'n minst heeft Trump's speech die rellen uitgelokt.
Trump heeft die rellen niet uitgelokt, die waren uitgelokt omdat mensen zich gingen bemoeien met de arrestatie van een drug dealer, hoogstwaarschijnlijk een zweeds alochtoon, waarna mensen zich genoodzaakt zagen om de boel in de fik te zetten. Plus het is een feit dat Zweden een redelijk probleem heeft, verkrachtingen van meiden, opstootjes, no-go areas. Filmpjes en berichten zat, alleen niet op NOS.
quote:
Maar ik zal je nog iets voorleggen: hoe weet jij dat die rellen niet door CIA agenten zijn uitgelokt om Europa te destabiliseren?
Kan ik niet, die gedachte heb ik ook gehad. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien dit een directe reactie was de arrestatie van die persoon
quote:
Kijk. Er is een hele tak van wetenschap, die heet: geschiedenis. En de geschiedenis vertelt ons dat Amerika 'Great' geworden is doordat ze na WOII het alleenrecht hadden in West-Europa. West-Europa moest zijn markten open zetten voor Amerikaanse goederen. En wij kregen geld van hen dat we moesten investeren in fabrieken die goederen maakten die de Amerikanen graag wilden hebben. Wij hebben aan hun lijntje gelopen, en Amerika werd 'great'...
Ik heb zelf ook Geschiedenis gestudeerd en ben het ontzettend met je eens, ons probleem is, is dat de EU als geheel niet eens samen kan staan, laat staan een vuist maken om Amerika uit ons politiek te houden. Maar dan kom je weer terug op de Marshall hulp en de grote financiŰle lijnen die verbonden zijn tussen hun en ons. Ze zeggen ook niet voor niets, Divide and Conquer
quote:
Het is dus bewezen dat Amerika 'great' kan worden wanneer Europa instabiel is en Amerika in kan stappen om de boel te 'redden'. Het is een bewezen plan dat makkelijk weer opnieuw uitgevoerd kan worden.
Kom ik terug op mijn vorige opmerking, onze europese "leiders" moeten hier meer tegenin gaan, Europa is rijk zat, redelijk genoeg resources, techniek etc etc. Maar we laten ons teveel beinvloeden door onze grote broer Amerika, terwijl zij ons niet laten "opgroeien". blijkbaar vinden wij het wel goed zo.

quote:
West-Europa hoeft alleen maar gedestabiliseerd te worden, en de Russen moeten ervan weerhouden worden om er in te stappen, zodat Amerika alles voor zichzelf kan houden. Amerika heeft niks aan ons zoals we nu zijn.

Wat zeg je hier op?
De russen hebben in mijn opinie geen enkel behoefte en nut om Europa te bezetten, ik denk dat Rusland het enige land is dat al een eeuw praktisch geen land bezet heeft of oorlog hebben uitgelokt. (Krim daargelaten, was meer een noodzaak (mijn opinie) om hun marine basis te behouden en Navo niet geheel tot hun grenzen op te laten trekken)


tnx voor je reactie.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 10:06 schreef RetepV het volgende:

[..]


De problemen zijn er. Maar alles was onder controle.

Totdat Trump zijn speech gaf, en dat breeduit in de media werd besproken.

Er waren mensen die het verhaal maar al te graag in een self-fulfilling prophecy wilden veranderen. En die werden getriggerd.

En het is een mooi plaatje hoor. Maar zoals altijd, met media: we hebben al jaren de technologie voor 360-graden shots. Publiceer foto's eens in 360-graden shots... En dan zul je zien dat elke foto geframed was: gefocused op het ergste deel van de gevolgen.

We zien een paar branden wrakken. Maar buiten het beeld zouden we gewoon mensen zien die naar hun werk liepen, of die met boodschappentassen uit de supermarkt komen, of die hun hond uitlaten, of met de kinderen een stukje wandelen. Of we zien 20 fotografen die allemaal op een kluitje staan om hetzelfde plaatje uit de meest interessante hoek te kunnen schieten zodat ze misschien de foto van het jaar verdienen.
Lijkt me sterk op dat tijdstip van de dag, maarja de struisvogel tactiek is een algemeen bekend proces in Zweden van wie zouden ze dat geleerd hebben?
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:49 schreef Firkintoro het volgende:

[..]


Met gisteren bedoel hij de documentaire over Zweden die hij de dag daarvoor had gezien.
Was niet slim het zo te zeggen dat zorgde inderdaad voor verwarring.
Er valt niet te ontkennen dat er problemen zijn met migranten in Zweden dat mag best benoemd en besproken worden.
Het was juist HEEL slim om het zo te zeggen.

De media wil niets liever dan iets vinden wat Trump fout doet en dat opblazen.
Door bewust de verwarring te zaaien, zorgde Trump er precies voor dat de media gingen doen wat hij eigenlijk wilde: de aandacht vestigen op de problemen in Zweden.

En daar waren veel mensen ook blij mee:

quote:
A huge thank you on behalf of every red-pilled Swede! Also, Swedish AMA for you pedes who are wondering what the current situation in Sweden is. (Any Swede is welcome to help answer any question)

Hello, fellow pedes!

Me, and every other red-pilled Swede cannot thank you enough for your support over the last few days. Under normal circumstances, shit talking another country would be rude and offensive, but in this case, we all welcome it. The more shit Sweden gets, the more of the truth will emerge. Please keep it up! (How screwed has the world become when a patriot welcomes the trash-talking of his country?)

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)_of_every_redpilled/
Een journalist accepteerde de uitdaging om met een klein team zelf in Zweden te gaan kijken hoe de situatie is. Zo erg kan het toch immers niet zijn?


quote:
Tim Pool (only journalist to accept Paul Joseph Watson's challenge to go to Sweden): "Received a message that if we don't leave Malmo (Sweden) we will be shot."

e3elye3yvW_KcQ6CFCl1Dlg-ygjocZGTCDngeRy6fd4.png?w=597&s=2d7681241790fcde14906cf4ab9005be
https://www.reddit.com/r/(...)_accept_paul_joseph/
quote:
BREAKING: Tim Pool, the journalist that was sent to Sweden tweets "In our latest video a local Muslim in Sweden says he believes 20-30% of Muslims here support ISIS." Video inside.

8U9Qk2Xjyq2MLQjJpTijH83AHReiboDvy2Bs3v6DdMw.png?w=518&s=2131c6e62f70dd12456a89fe3d88ca89

https://www.reddit.com/r/(...)st_that_was_sent_to/
Of Zweden nu zo slim bezig is, het bovenstaande in gedachten houdend....

quote:
New gigantic migration shock for the Swedes


"It's a level we've never seen before," said the Moderates' migration policy spokesperson Johan Forssell when he told Aftonbladet that over 300,000 cases of family reunifications are expected by 2019. The record figures come from the Migration Board's forecast, according to Aftonbladet.

http://speisa.com/modules(...)-for-the-swedes.html
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:59 schreef RetepV het volgende:

[..]


Wat zeg je hier op?
..dat het grappig is om te zien hoe mensen zich draaien om Trump negatief te houden.
man RvLaak (Redactie Frontpage) 27-02-2017 @ 11:59 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 11:53 schreef Averni het volgende:

[..]
..dat het grappig is om te zien hoe mensen zich draaien om Trump negatief te houden.
Hetzelfde gebeurt om hem maar positief te lijken... Zie dit soort idiote goedpraterij:
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 09:29 schreef LesTaTTiM het volgende:

[..]


Heb jij zeker de rellen gemist in "Little Somalia "Zweden vorige week. Was wel na pres Trump zijn opmerking. Maar hij kreeg wel degelijk gelijk, grappig dat niemand in de Msm dit rapporteerde.
Blijkbaar kan Trump, volgens LesTaTTiM in de toekomst kijken :')
userIcon
Ik woon hier in Zweden, ik geef toe er is een immigratie probleem met die ' enclaves' en dat soort dingen gebeuren er inderdaad.

Maar Trump had het over een incident in die week wat helemaal niet heeft plaatsgevonden, enigste wat er speelde was het 'songfestival' en zo'n ramp was die show nou OOK weer niet.
userIcon
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 11:53 schreef Averni het volgende:

[..]
..dat het grappig is om te zien hoe mensen zich draaien om Trump negatief te houden.
Geweldig. Ik vind het juist grappig om te zien hoe mensen zich draaien om Trump positief te houden. Die man heeft al zoveel domme dingen gedaan en gezegd, en elke keer weer wringen zijn lovers zich weer in een bocht om hem te verdedigen.

Toevallig gisteren nog een stukje van de Oscaruitreikingen gezien. Op de voorste rij zat Meryl Streep, die 'overgewaardeerde actrice'. Dat overgewaardeerd is ze pas geworden nadat ze wat onaardigs over Trump heeft gezegd. Voor die tijd vond hij haar een geweldige actrice, samen met Julia Roberts zelfs zijn favoriete actices, en hij vond haar nog een aardig mens ook. Ze zegt iets onaardigs over hem en meneer Trump, die absoluut niet met kritiek om kan gaan, vind haar ineens zo'n beetje de meest overgewaardeerde actrice ooit.

Dat is Trump in een notendop, zo veranderlijk als het weer. Vandaag zegt hij dit, morgen is het compleet omgedraaid. En de Trumptards weten het allemaal weer uit te leggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 11:59 schreef leanaci het volgende:
Ik woon hier in Zweden, ik geef toe er is een immigratie probleem met die ' enclaves' en dat soort dingen gebeuren er inderdaad.

Maar Trump had het over een incident in die week wat helemaal niet heeft plaatsgevonden, enigste wat er speelde was het 'songfestival' en zo'n ramp was die show nou OOK weer niet.
Trump had het over een reportage waarin de problemen in Zweden werden besproken.

[ Bericht gewijzigd door Schepseltje op maandag 27 februari 2017 @ 12:55 ]
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 11:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hetzelfde gebeurt om hem maar positief te lijken... Zie dit soort idiote goedpraterij:

[..]

Blijkbaar kan Trump, volgens LesTaTTiM in de toekomst kijken :')
Ik heb nooit gezegd dat hij in de toekomst kan kijken, ik duidt hiermee alleen aan dat hij wel gelijk heeft gekregen en niemand anders die het aankaart, want deze immigranten zijn de redding van Europa.... Give me a break.

Ik ben geen pro of anti Trump, maar het gebash op zijn persoon, terwijl hij gewoon dingen zegt zoals ze zijn en niet sugarcoat zoals elke pro-politician is een verfrissing.. Hier doen onze politici er alles aan om te zorgen dat immigranten alleen het zieligheids jasje mogen aantrekken en er niet slecht over gesproken mag worden. En de media werkt hier ook aan mee.

Keer het om, zouden hun ons opvangen als wij door oorlog verscheurd worden? En denk je dat zij verkrachtingen en rellen onder de pot zouden houden? Hell no.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 12:13 schreef Schepseltje het volgende:

[..]
Trump had het over een reportage waarin de problemen in Zweden werden besproken.
Klopt, een of andere filmcrew was lastig gevallen toch?
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 12:42 schreef Starfish het volgende:

[..]


Klopt, een of andere filmcrew was lastig gevallen toch?
jup


quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 12:03 schreef Brabiliaan het volgende:

Geweldig. Ik vind het juist grappig om te zien hoe mensen zich draaien om Trump positief te houden.
9 van de 10 keer hoef je alleen de oorspronkelijke beelden/tekst op te zoeken om te negatieve spin van de media te weerleggen.
quote:
Op maandag 27 februari 2017 @ 12:52 schreef Schepseltje het volgende:

[..]
jup


[..]
9 van de 10 keer hoef je alleen de oorspronkelijke beelden/tekst op te zoeken om te negatieve spin van de media te weerleggen.
Ah ja, dat was het inderdaad.

Zweden is wel zover over het randje, dat je het gewoon niet zou geloven als het een script voor een film was:

Kijk, hier is Michael Skrňmo, hun expert op het gebied van Islamofobie in een TV debat:


Tegenwoordig heeft hij Abo Ibrahim Al Swedi:


2cS5gQh.jpg

En het wordt "beter":

Ondanks dat deze man voor ISIS vecht en in Raqqa woont, heeft hij nog gewoon meer dan 50.000 pond per jaar van de Zweedse overheid gekregen aan toeslagen. |:( :')

quote:
The jihadi was reportedly getting child and housing benefit cash payments even as he starred in ISIS propaganda videos with his kid
https://www.thesun.co.uk/(...)ite-living-in-raqqa/
26  van 26 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 27/04 Voetbalfan kijkt liever porno dan wedstrijd9
» 26/04 Gedicht van de dag: Brandweer3
» 25/04 Het is wereld pingu´ndag!10
» 24/04 Kruip in de huid van de politie! 28