Peterrr Rrrr. de Vries: Nederland inderdaad hypocriete fascisten (vrij vertaald)

12-03-2017 @ 16:13 door Danny  - 8612 views -  99 reacties

Peterrrrr Rrrrr. de Vries, voormalig misdaadverslaggever turned social justice warrior keert zich maar wat graag tegen Nederland als dat betekent dat hij zich kan profileren als beschermheer van de o zo zielige mensen die niet voor zichzelf op kunnen komen.

Zo wil het dat als Turkije provoceert, keihard stelt schijt te hebben aan Nederland en alle Nederlanders fascistische nazi-nazaten noemt Petertje er als de kippen bij is om zich achter Turkije te scharen. Want naast fascistische nazi's zijn wij ook nog enorm hypocriet, aldus de Vries.

Waarvan akte. Peter R. de Vries, de Chuck Norris der rechtvaardigheid van de lage landen

Peterrrrrrr snapt niet helemaal wat er aan de hand is
Peterrrrrrr snapt niet helemaal wat er aan de hand is

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
49  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 16:53 schreef christmastsunami het volgende:
test 3 , knijpt mn neus dicht
en zegt


[..]


het werkt echt
:D
Ja hoor, en als je bij Boulevard bijklust ben je zeker niet hypocriet? Rot toch op joh, zielig mannetje.
userIcon
thierry en hiddema zaten vanochtend bij harry mensch
ik heb het 3 keer terug gekregen
omdat ik herkenning zag

als jullie willen weten hoe ik denk en praat, dan zag je hoe mijn brein functioneert

ik kan niet anders, mijn stem gaat naar het FvD

en die andere leden van het FvD mag ik ook
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:29 schreef Demaas_isnat het volgende:

[..]


Via welke van deze 3 tweets kom jij tot deze conclusie ?
Of haal jij dat uit het neutrale begeleidende bericht ? :')
Het is geen conclusie, het ie een feit!
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:30 schreef diedrick het volgende:

[..]

Dat is een belediging voor alle mensen met het Downsyndroom!
ach je weet wel wat hij bedoeld, als hij had gezegd dat het een flikker is, is het dan ook een belediging voor alle homoseksuelen mensen op aarde.
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:37 schreef Marjolijntju het volgende:

[..]
Het is geen conclusie, het ie een feit!
Uiteraard :')
Bij deze is Peter dus helemaal de weg kwijt ...Niet dat hij ze allemaal op een rijtje had van tevoren....Maar bij deze is het helemaal koek koek 8)7
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 16:36 schreef ROADHOGG het volgende:

[..]

Was je lekker voor...... :6 ;)
Ja en? :6
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:50 schreef Recht_voor_zijn_raap het volgende:
Bij deze is Peter dus helemaal de weg kwijt ...Niet dat hij ze allemaal op een rijtje had van tevoren....Maar bij deze is het helemaal koek koek 8)7
Dementie is een ernstige aandoening daar moet je niet mee spotten :P
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:05 schreef christmastsunami het volgende:

[..]


PeterRdevries praat nasaal tis net of zn neus verstopt zit of chronisch verkouden is

ik weet het ook niet Metalcore
Haha ok, snap 'm ^O^
userIcon
PeteR de V. is nu definitief naar de verkeerde kant gecollaboreerd.
Ik denk dat hij vuistdiep in de Turkse onderwereld zit en niet om het aantonen van misstanden of het oplossen van misdaad.
userIcon
Zn account is gehacked zeker.
userIcon
Peter R de Vries is een nep mens, alles wat hij doet straalt nepheid uit.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 16:53 schreef christmastsunami het volgende:
test 3 , knijpt mn neus dicht
en zegt


[..]


het werkt echt
Je bent serieus vermoeiend, raar ventje ben je.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:06 schreef koffiegast het volgende:
Minister Timmermans demonstreerde in Kiev tegen het bewind.

Minister van Turkije komt hier stemmenronselen om Erdogan nog meer macht te geven.

Hoezo twee maten?
Willempie gaat op staatsbezoek in Saoedie Arabië...

Netanyahu komt hier op de koffie.

Nederland is te klein als Wilders Engeland niet in mag.

We zijn ook een vies hypocriet volk toch?
userIcon
Helemaal van het padje die vent 8)7
userIcon
Hmm. Over dat maidan plein en dat vuistje van van Baalen heeft ie wel een punt.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 18:22 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]


Je bent serieus vermoeiend, raar ventje ben je.
kom maar op mn schoot zitten schatje, ik beloof dat ik niks zal doen
Ik denk soms dat Nederland wel een bananenrepubliek is. Het graaien bij de banken, verrijking bij bestuursfuncties semi overheid en criminelen die een royale regeling kunnen treffen met de overheid.
userIcon
Peter R. de Vries...als je hem opzoekt in de van Dale staat er "Landverrader"
@Peter R de Vries:
een referendum voor meer macht voor de president is geen grapje.
dreigen met sancties als ze hun zin niet krijgen is geen grapje.
op hoog niveau brutale beledigingen uiten richting Duitsland en Nederland is geen grapje.
de Nederlandse autoriteiten misleiden met meerdere konvooien en liegen over de agenda terwijl je intussen Turken oproept om naar het consulaat te komen is geen grapje.

Van Baalen in Kiev? Ja dat was een wanstaltelijke vertoning. Maar het is een kwestie van appels en peren vergelijken.
Want: de Oekraïne had Van Baalen kunnen weigeren, hebben ze niet gedaan. Daar houdt de vergelijking dus al op.
Daarnaast liet Janukovich zien dat hij schijt had aan de bevolking door zijn eigen gang te gaan met de Rusland-deal.
Erdogan trekt ook alle macht naar zich toe.
Daar tegen protesteren is wat we dus tegen mbt de Turkse ministers en hun referendum-campagne, en dat deden we dus ook in Kiev, tegen de Oekraïense president die de wil van het volk wegwuifde.
userIcon
Zoals ik elders al schreef: Dit soort vies volk (Peter r de vries, Jeroen pauw, Eva jinek, Bo van ervendorens en die andere poot en ga zo maar even door) grijpen werkelijk alles aan om hoe-dan-ook TEGEN de Nederlandse bevolking te zijn.
TEGEN de Nederlandse waarden
TEGEN de Nederlandse tradities
TEGEN alles wat maar BLANK & NEDERLANDS is.

Zodra er een sprankje buitenlander in zit, schaart dit vies volk zich er achter.

Drumpf is natuurlijk van hetzelfde laken een pak, samen met noin. Ook twee van die viezeriken.
Het gaat om de vergrote macht van Erdogan, het gaat om dat de Islam verweven is met de politiek. 8)7
userIcon
Morgen bij DWDD
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:21 schreef OOST het volgende:
Natuurlijk heeft Peter een punt. Zonder verkiezingen zou het ook geheel anders gelopen zijn. Dat weet Erdogan ook en die maakt daar handig gebruik van.
Iedereen valt nu over Peterrrr de Vries heen maar hij heeft zeker een punt, toen Oekraine Nederland chanteerde was Rutte niet zo daadkrachtig, Rutte doet nu alsof hij een krachtige leider is maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als hij straks (hopelijk niet) herkozen is, dan is het weer de gladde leugenachtige aal die alles wilt lijmen
man Danny (Administrator) 12-03-2017 @ 20:05 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:09 schreef kalief het volgende:

[..]


Nou, leg eens uit dan wat hij niet snapt.

Een hypocriet volkje zijn we zeker. Fascistisch valt wel mee anders hadden we die demonstranten wel kapotgeschoten. Maar een minister die alleen maar een toespraak wil houden met zachte dwang het land uitgooien komt niet erg democratisch over. Dat het een hypocriete minister van een fascistisch bewind betreft doet daarbij niet ter zake. Aan een toespraak gaat niemand dood.
wilders werd anders veroordeeld omet het stellen van een vraag. Maar daar zul je vast en zeker een pro-turkdraai aan kunnen geven :D
man Danny (Administrator) 12-03-2017 @ 20:08 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 19:50 schreef Sriracha het volgende:

[..]
Iedereen valt nu over Peterrrr de Vries heen maar hij heeft zeker een punt, toen Oekraine Nederland chanteerde was Rutte niet zo daadkrachtig, Rutte doet nu alsof hij een krachtige leider is maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als hij straks (hopelijk niet) herkozen is, dan is het weer de gladde leugenachtige aal die alles wilt lijmen
politici liegen. Allemaal. Ook Erdogan. Maar Turkije zal de dictator krijgen die ze willen zoals wij de regering krijgen die we kiezen.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:34 schreef Sjoahn het volgende:
Ja hoor, en als je bij Boulevard bijklust ben je zeker niet hypocriet? Rot toch op joh, zielig mannetje.
Dwdd lijkt me een stuk erger..
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:05 schreef Danny het volgende:

[..]
wilders werd anders veroordeeld omet het stellen van een vraag. Maar daar zul je vast en zeker een pro-turkdraai aan kunnen geven :D
Boehoehoe, huilie voor Wilders, maar hier relevant want?
De vraag was wat PRdV dan wel niet zou snappen, jouw bewering, leg dat eens uit.
(Als die PRdV iets wél snapt dan zijn het wel rechtszaken...)
man Danny (Administrator) 12-03-2017 @ 20:17 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:09 schreef kalief het volgende:

[..]


Boehoehoe, huilie voor Wilders, maar hier relevant want?
De vraag was wat PRdV dan wel niet zou snappen, jouw bewering, leg dat eens uit.
(Als die PRdV iets wél snapt dan zijn het wel rechtszaken...)
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:09 schreef kalief het volgende:

[..]


Boehoehoe, huilie voor Wilders, maar hier relevant want?
De vraag was wat PRdV dan wel niet zou snappen, jouw bewering, leg dat eens uit.
(Als die PRdV iets wél snapt dan zijn het wel rechtszaken...)
je lult eromheen :D
Geeft niet. Ik snap dat het lullig is jezelf tegen te moeten spreken.
Als je denkt dat toespraken altijd ongevaarlijk zijn moet je even terug de schoolbanken in denk ik :)
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:08 schreef Danny het volgende:

[..]
politici liegen. Allemaal. Ook Erdogan. Maar Turkije zal de dictator krijgen die ze willen zoals wij de regering krijgen die we kiezen.
Klopt, het zijn idd allemaal charlatans al vraag ik me soms af of we echt wel iets te kiezen hebben met al die mediamanipulatie via TV en internet, ineens is er bv zo'n Jesse Klaver die tot 'het linkse gezicht' wordt gebombardeerd door de media terwijl zijn partij altijd braaf mee stemt met allerlei neoliberale besluiten, het zaakje stinkt aan alle kanten
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:17 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]
je lult eromheen :D
Geeft niet. Ik snap dat het lullig is jezelf tegen te moeten spreken.
Als je denkt dat toespraken altijd ongevaarlijk zijn moet je even terug de schoolbanken in denk ik :)
Ik vraag je om uitleg van je bewering dat 'PRdV het niet zou snappen'.
Jij doet alle mogelijke moeite om je daar onder uit te lullen.
En ik heb in mijn DM nog een post van je staan over 'persoonlijk worden en op de man spelen', dus jezelf tegenspreken is jou zeker niet vreemd.
userIcon
Nou nou, wat maken we Peter R. de Vries weer belangrijk zeg. Gewoon iemand met een Twitter-mening, daar zijn er al teveel van.

Dan dhr. Dijkshoorn, scherp als altijd

https://twitter.com/dijkshoorn/status/840566163256008705
man Danny (Administrator) 12-03-2017 @ 21:16 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 20:35 schreef kalief het volgende:

[..]


Ik vraag je om uitleg van je bewering dat 'PRdV het niet zou snappen'.
Jij doet alle mogelijke moeite om je daar onder uit te lullen.
En ik heb in mijn DM nog een post van je staan over 'persoonlijk worden en op de man spelen', dus jezelf tegenspreken is jou zeker niet vreemd.
Ik reageerde niet op de oneliner, maar op de rest van je post hieronder en dan met name het dikgedrukte.
quote:
Een hypocriet volkje zijn we zeker. Fascistisch valt wel mee anders hadden we die demonstranten wel kapotgeschoten. Maar een minister die alleen maar een toespraak wil houden met zachte dwang het land uitgooien komt niet erg democratisch over. Dat het een hypocriete minister van een fascistisch bewind betreft doet daarbij niet ter zake. Aan een toespraak gaat niemand dood.
Maar prima hoor;
Petertje begrijpt heel veel dingen niet, en al overduidelijk helemaal de volgorde oorzaak/gevolg niet, evenals het concept 'doelbewust provoceren'. Maar kom er maar weer in hoor. Ook mensen van dat clubje internettrollen dat 'tegengas' moet geven mag hier gewoon reageren. Voel je vooral welkom :Y
Rijp voor t gesticht
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:09 schreef kalief het volgende:

[..]


Nou, leg eens uit dan wat hij niet snapt.

Een hypocriet volkje zijn we zeker. Fascistisch valt wel mee anders hadden we die demonstranten wel kapotgeschoten. Maar een minister die alleen maar een toespraak wil houden met zachte dwang het land uitgooien komt niet erg democratisch over. Dat het een hypocriete minister van een fascistisch bewind betreft doet daarbij niet ter zake. Aan een toespraak gaat niemand dood.
Dus als iemand bij jou wil binnen komen en je zegt je bent niet welkom,kom je toch binnen via de achterdeur en dat moet je dan maar goed vinden?? :(
Nee,dan trap je hem met zachte hand de deur uit,en dat is precies wat Nederland gedaan heeft.Dat je dan nog gaat schelden als je buiten staat is dan typisch Marokkanen gezwets.
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]


Het is ontzettend interessant wat Steve Brown over Peter R de Vries en John de Mol heeft te vertellen.
Dan krijg je wel een andere kijk op deze media kliek.
Klopt, ik wist ooit iets over John de Mol, en wilde dat nieuwtje verkopen aan een roddelblad.
Ze vonden het verhaal heel sensationeel, maar toen ik zijn naam vertelde haakte ze af.
Geen van die bladen durfden het aan, terwijl ik met sluitend bewijs kwam.
Als we dit publiceren dan krijgen we geen medewerking meer van de Mol.
En zal er dus geen enkele artiest die met hem samenwerkt nog aan jullie blad meewerken.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 23:25 schreef Galantfan het volgende:

[..]
Dus als iemand bij jou wil binnen komen en je zegt je bent niet welkom,kom je toch binnen via de achterdeur en dat moet je dan maar goed vinden?? :(
Nee,dan trap je hem met zachte hand de deur uit,en dat is precies wat Nederland gedaan heeft.Dat je dan nog gaat schelden als je buiten staat is dan typisch Marokkanen gezwets.
*proest*
Ja, typisch Marokkaans, die Turken!
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 21:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik reageerde niet op de oneliner, maar op de rest van je post hieronder en dan met name het dikgedrukte.

[..]


Maar prima hoor;
Petertje begrijpt heel veel dingen niet, en al overduidelijk helemaal de volgorde oorzaak/gevolg niet, evenals het concept 'doelbewust provoceren'. Maar kom er maar weer in hoor. Ook mensen van dat clubje internettrollen dat 'tegengas' moet geven mag hier gewoon reageren. Voel je vooral welkom :Y
Ik voel me heel welkom hoor, hier tussen al die PVV-trollen.
Gezellig fokken in het trollenhol.

En het blijft grappig hoe de vooroordelen altijd weer worden getriggerd door de cultuurloze eencelligen als ze m'n nick niet snappen.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 23:47 schreef kalief het volgende:

[..]


*proest*
Ja, typisch Marokkaans, die Turken!
Marokkaans gezwets!!!!Dus kanker dit en kanker dat!!!
man Danny (Administrator) 13-03-2017 @ 07:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 23:49 schreef kalief het volgende:

[..]


Ik voel me heel welkom hoor, hier tussen al die PVV-trollen.
Gezellig fokken in het trollenhol.

En het blijft grappig hoe de vooroordelen altijd weer worden getriggerd door de cultuurloze eencelligen als ze m'n nick niet snappen.
Lijkt mij gewoon te slaan op het willen van een Kalifaat, of het stellen dat we daar al in leven.
userIcon
Geen idee....

Binnenkort komt nog het nieuws in de krant dat hij zich om heeft laten bouwen...
Moet toch een reden zijn waarom hij zich gedraagt als cuck.... :?
userIcon
Hij heeft ergens wel een punt. Bijeenkomsten tégen het bewind van Erdogan worden geen strobreed in de weg gelegd.
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 16:20 schreef asco het volgende:
Ah, onze NSB-er heeft ook weer eens wat te melden.
Iedereen waar je het niet mee eens bent is meteen een nazi :') Jezus, wat een niveau _O- Je bent net Erdogan die ook iedereen voor nazi uitmaakt...

quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 17:09 schreef Noin het volgende:

[..]


Dan is wat Timmermans deed toch 'erger' ?

Timmermans ging naar een ander land om daar de regering omver te werpen.
Dat zou gelijk staan aan dat die Turkse minister hier ging demonstreren tegen Rutte.

Met een aantal dingen zit Peter er naast maar hier heeft ie gewoon een goed punt.
Shhh, straks wordt je voor NSB'er uitgemaakt nog (ook al heb je gelijk).
userIcon
quote:
Op zondag 12 maart 2017 @ 21:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik reageerde niet op de oneliner, maar op de rest van je post hieronder en dan met name het dikgedrukte.

[..]


Maar prima hoor;
Petertje begrijpt heel veel dingen niet, en al overduidelijk helemaal de volgorde oorzaak/gevolg niet, evenals het concept 'doelbewust provoceren'. Maar kom er maar weer in hoor. Ook mensen van dat clubje internettrollen dat 'tegengas' moet geven mag hier gewoon reageren. Voel je vooral welkom :Y
Maar waarom is het oke dat een minister van ons demonstreert tegen een erkend regime, maar mag een minister van een, ja toegegeven idiote president, niet een toespraak houden? Geen getroll ofzo, ik ben oprecht benieuwd, ik wil namelijk de meningen van beide kanten horen.
man Danny (Administrator) 13-03-2017 @ 19:40 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 16:40 schreef Draganta het volgende:

[..]


Maar waarom is het oke dat een minister van ons demonstreert tegen een erkend regime, maar mag een minister van een, ja toegegeven idiote president, niet een toespraak houden? Geen getroll ofzo, ik ben oprecht benieuwd, ik wil namelijk de meningen van beide kanten horen.
Demonstreren is sowieso niet hetzelfde als campagne voeren he?
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 19:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Demonstreren is sowieso niet hetzelfde als campagne voeren he?
Helemaal mee eens, demonstreren tegen een regime dat de EU erkent en mee samenwerkt is een stuk heftiger dan campagne voeren onder je eigen stemgerechtigde onderdanen.
man Danny (Administrator) 14-03-2017 @ 09:02 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:56 schreef Draganta het volgende:

[..]


Helemaal mee eens, demonstreren tegen een regime dat de EU erkent en mee samenwerkt is een stuk heftiger dan campagne voeren onder je eigen stemgerechtigde onderdanen.
Alleen Erdoganisten zien dat zo. En dat mag gewoon in Nederland natuurlijk. Maar Nederlandse Turken zijn in de eerste plaats Nederlander en geen onderdaan van Erdogan. Als je onderdaan van Erdogan wilt zijn moet je in Ankara gaan wonen.
Dus probeert men als Turks land politieke campagne te voeren onder Nederlanders. En dat doen we niet, zoals je hebt gemerkt :)
userIcon
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:02 schreef Danny het volgende:

[..]

Alleen Erdoganisten zien dat zo. En dat mag gewoon in Nederland natuurlijk. Maar Nederlandse Turken zijn in de eerste plaats Nederlander en geen onderdaan van Erdogan. Als je onderdaan van Erdogan wilt zijn moet je in Ankara gaan wonen.
Dus probeert men als Turks land politieke campagne te voeren onder Nederlanders. En dat doen we niet, zoals je hebt gemerkt :)
Ik heb ook een dubbele nationaliteit, en kies er zelf voor om mij Nederlander te voelen. Maar dat mag men toch wel zelf bepalen of niet? Zolang je gewoon bijdraagt in het land en geen problemen veroorzaakt boeit het mij geen worst waar je nr 1 loyaliteit ligt. Beetje onzin, nationalisme is exht niet meer van deze tijd. Maar goed, dat is mijn mening. Bedankt voor je toelichting, vind het toch wel interessant, de meningen van anderen ^O^
49  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 16:00 Gedicht van de dag: Lodig0
» 13:29 Liedje voor Erdogan12
» 23/03 Slowmotionfunctie Sony A6500 reviewed9
» 23/03 Veroorzaakt gamen seksisme?47