Brekend: Politie r'dam gooide atoombommen!

13-03-2017 @ 07:57 door Danny  -  Submitter: Glijdt_licht  - 19787 views -  97 reacties

Brekend wereldnieuws! De Nederlandse politie in Rotterdam gooide afgelopen zaterdag atoombommen, zo meldt A-Haber tv!

"Nederlandse politie gooide atoombommen"
"Nederlandse politie gooide atoombommen"

Zal vast en zeker fotosoep zijn, maar lollig istie wel.

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
47  van 97 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 10:16 schreef suizebol het volgende:

[..]

Zo, hebben ze in Venlo een groep NSB'ers? Jij hoort daar ook bij dat je dat zo goed weet?
En wat voor wapens gebruiken zij, die van het Overloonse oorlogsmuseum soms?
Best crom, wel.
userIcon
En dan, als ze kleur bekennen (Rood-Geel in dit geval) krijgen ze een erd-o-kť stikker op de gevel :+


quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:18 schreef HMNMW het volgende:
Gisteren bij de lokale shoarma Turk gevraagd of ie pro Erdogan was. Hij vond het een uitstekend president en snapte wat ie deed. Meteen de tent uitgelopen. Mijn boycot oorlog is begonnen. In het kader van informatieve berichtgeving pleit ik voor online registratie van ErdoganShoarmaTenten zodat de shoarmavreter een onbesmette keuze kan maken aan wie hij zijn centen geeft.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:10 schreef Civilian het volgende:
Dat volk spoort niet :')
Tja toch wonen er 400.000 van in Nederland, tel uit je winst.
userIcon
Wat verwacht je van een land waar het gemiddelde IQ 90 is _O- Ik zou echt willen dat er een uitknop op dat land zat tjonge zeg...... ^O^
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 10:41 schreef Engi het volgende:
Wat verwacht je van een land waar het gemiddelde IQ 90 is _O- Ik zou echt willen dat er een uitknop op dat land zat tjonge zeg...... ^O^
Allemaal leuk en aardig dat je over IQ begint, maar het is dus photoshop, snapje, not real?
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:16 schreef neeechtfok het volgende:
Wat een dom volk.
En nog dommer wie ze hier heeft binnengehaald.
Binnen gehaald in de jaren 60 door VVD/en wat nu CDA is, gezinshereniging begin jaren 80 ff denken oh ja dat was ook de VVD/CDA :) en links er maar voor bashen lol
userIcon
Begin bij turkije een beetje aan deze man te denken.

Bestand:Muhammad_Saeed_al-Sahhaf.png
man Snipperaar (Redactie Frontpage) 13-03-2017 @ 12:07 fotoboek no homepage
userIcon
Goede trol wel.

+1 voor de Fotosoep skillz.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hmm ik ga voorzichtig stellen dat dit mijn WTF momentje van de dag is al weet je met die Turken nooit...
Inderdaad. Plus dat de dag nog maar net begonnen is..
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:09 schreef Gert_Frasen het volgende:
fake news.
Nee je meent het? En ik maar denken dat er ECHT met atoombommen gegooid was
en de randdebielenstad vd kaart geveegd zou zijn en we meteen verlost waren
van minimaal 3/4 vd multikul. Kut, wat een domper op de feestvreugde zeg!
( chips en bier weer opbergen gaat)
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 10:07 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Zolang bij de Nederlanders de Venlose NSB nog voorop loopt in de peilingen, kunnen we moeilijk met het vingertje wijzen.
Is daar een afdeling van Groenlinks of Pvda ?
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:15 schreef Cookie73 het volgende:

[..]


Dit dus, 400.000 turken die Kuzu hun stem gaan geven.
Begint erop te lijken dat Erdogan en Kuzu dit samen besloten hebben zo om op deze manier de verkiezingen te beÔnvloeden.
Het zou me niet eens verbazen ook.
Moskee
De Raad van Marokkaanse MoskeeŽn Nederland (RMMN) uitte gisteren ongenoegen over de militante campagnestrategie van Denk.

Moskeebestuurders zouden onder druk zijn gezet om hun achterban aan te sporen Denk te stemmen. De raad waarschuwt voor polarisatie en is bang voor het in de weg staan van intergatie door Denk.

uit een stukje van NU.nl... geeft iets hoop./
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 09:09 schreef Danny het volgende:

[..]

"A Haber is a nationwide TV channel in Turkey. It was founded on April 25, 2011 by «al?k Holding. A Haber reports news from a pro-Erdogan perspective"
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Haber
Alle media in Turkije is toch pro-erdogan? Anders worden ze lastig gevallen met allerlei onzin tot ze stoppen...
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:40 schreef Aezeal het volgende:

[..]


Moskee
De Raad van Marokkaanse MoskeeŽn Nederland (RMMN) uitte gisteren ongenoegen over de militante campagnestrategie van Denk.

Moskeebestuurders zouden onder druk zijn gezet om hun achterban aan te sporen Denk te stemmen. De raad waarschuwt voor polarisatie en is bang voor het in de weg staan van intergatie door Denk.

uit een stukje van NU.nl... geeft iets hoop./
Maar Marokkanen zijn zeker geen Turken.
Gezien de afstand tussen de beide landen is het Nederlanders vergelijken met Russen.

Maar ben het met je eens dat het hoop geeft.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:43 schreef Cookie73 het volgende:

[..]


Maar Marokkanen zijn zeker geen Turken.
Gezien de afstand tussen de beide landen is het Nederlanders vergelijken met Russen.

Maar ben het met je eens dat het hoop geeft.
Het zijn wel allemaal mensen met een migratie achtergrond die over het algemeen de islam aanhangen.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:45 schreef Aezeal het volgende:

[..]


Het zijn wel allemaal mensen met een migratie achtergrond die over het algemeen de islam aanhangen.
Noem een Turk maar eens Marokkaan...........hahaha
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:50 schreef trigt013 het volgende:

[..]


We hebben maar 250.000 belijdende moslims in Nederland. En daarnaast nog 575.000 culturele moslims (moslims achtergrond maar komt niet in Moskee, beetje zoals heel limburg Katholiek is en maar 3% komt in de kerk)
Waar heb je deze cijfers vandaan? Ben wel benieuwd eigenlijk naar welke criteria ze precies hebben gehanteerd om het onderscheid te maken.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:53 schreef Nabielah het volgende:

[..]

Waar heb je deze cijfers vandaan? Ben wel benieuwd eigenlijk naar welke criteria ze precies hebben gehanteerd om het onderscheid te maken.
Hetzelfde als in Limburg...je vraagt een voorbijganger welk geloof bent u? Dan antwoord een gemiddelde Limburger "Ik ben katholiek".....Gaat u naar de kerk? En dat zegt een gemiddelde Limburger "Nee, ik heb niets met religie.". In Limburg staat 65% geregistreerd als Katholiek en maar 3% gaat naar de kerk.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:55 schreef trigt013 het volgende:

[..]


Hetzelfde als in Limburg...je vraagt een voorbijganger welk geloof bent u? Dan antwoord een gemiddelde Limburger "Ik ben katholiek".....Gaat u naar de kerk? En dat zegt een gemiddelde Limburger "Nee, ik heb niets met religie.". In Limburg staat 65% geregistreerd als Katholiek en maar 3% gaat naar de kerk.
Ik bedoelde eigenlijk de cijfers over moslims. Van vrouwen bijvoorbeeld wordt niet verwacht dat ze (5 x per dag) in de moskee bidden, dus dan valt 50% zowieso al af... dus wat zijn de criteria voor belijdend...
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:33 schreef DSVM het volgende:

[..]
Is daar een afdeling van Groenlinks of Pvda ?
Ik weet niet welke peilingen jij in de gaten houdt, maar bij de mijne staan deze twee niet geheel bovenaan. :-/
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 13:00 schreef Nabielah het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk de cijfers over moslims. Van vrouwen bijvoorbeeld wordt niet verwacht dat ze (5 x per dag) in de moskee bidden, dus dan valt 50% zowieso al af... dus wat zijn de criteria voor belijdend...
Dat je gelooft in Allah en naar hem bid. Cultureel is als je voorouders oorspronkelijk uit een islamitisch gebied komen. Net zoals de Nederlandse cultuur altijd Joods-Christelijk word genoemd terwijl maar 17% kerkelijk is.
Lol.... Misschien nieuws wat volgende week pas uitgezonden moest worden ;)
userIcon
Kvind de suggestie dat we een volledige stad (en de wijde omgeving) van ons eigen land zouden nuken voor een paar onintelligente demonstrerende moslims een beetje absurd. Fight fire with fire, misschien. Al prefereer ik "fire fight with ice". Maar dat een land zo dom wordt geacht om zijn eigen land de nuken voor een paar demonstranten kan alleen van zeeeerr domme mensen komen. Ik denk dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij/zij in die groep thuishoort.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:45 schreef Aezeal het volgende:

[..]


Het zijn wel allemaal mensen met een migratie achtergrond die over het algemeen de islam aanhangen.
En Nederlanders en Russen zijn beiden christelijke Eurasiaten, wat is je punt?
userIcon
Wat heeft Trump met fakenews te maken?
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:04 schreef defabiman het volgende:
Kennelijk is Erdolf ook fan van Trump....

#alternative-facts, #fake-news
userIcon
en nůg lopen die idiote nationalistische turken te beweren dat de nederlandse media 'zwaar gemanipuleerd wordt' terwijl hun eigen media zo doordrenkt is van overduidelijke propaganda dat joseph goebbels er een harde piemel van zou krijgen :') te idioot voor woorden.
userIcon
Hahaha, kan turkije nog verder zinken??? #TurkeyLowLevel 8)7 _O- _O-
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:27 schreef Carliano het volgende:

[..]

We hebben er 400.000 binnen onze landsgrenzen en dan nog een 600.000 andere moslims. Nu heb ik wel de hoop dat het gros niet fascistisch is en niet rijp zijn voor lobotomie.

De geluiden van moslims die ik de afgelopen 24 uur heb mogen horen duiden erop dat er juist steeds meer afstand nemen van Denk en het idiote turkse extremisme.
ligt aan je definitie van fascistisch.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 12:47 schreef Cookie73 het volgende:

[..]


Noem een Turk maar eens Marokkaan...........hahaha
9

Inderdaad, noem een Fransmsn eens een Portugees.......blablabla
Fashion-police komt u er maar in!
klopt, alle voorwerpen bevatten atomen.
Alles wat de politie eventueel gooide of afvuurde bevat atomen, dus klopt het.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 13:03 schreef trigt013 het volgende:

[..]


Dat je gelooft in Allah en naar hem bid. Cultureel is als je voorouders oorspronkelijk uit een islamitisch gebied komen. Net zoals de Nederlandse cultuur altijd Joods-Christelijk word genoemd terwijl maar 17% kerkelijk is.
het christendom is een vreemde eend in de Europese bijt.
De bevolking is Germaans en Keltisch en Romaans en Slavisch.
De christelijke cultuur is een dun laagje bovenop de bestaande voorchristelijke cultuur, veroorzaakt door 1000+ jaar christelijke overheersing.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 18:46 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

het christendom is een vreemde eend in de Europese bijt.
De bevolking is Germaans en Keltisch en Romaans en Slavisch.
De christelijke cultuur is een dun laagje bovenop de bestaande voorchristelijke cultuur, veroorzaakt door 1000+ jaar christelijke overheersing.
Is dat niet ook zo met elk islamitisch land?
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 18:58 schreef trigt013 het volgende:

[..]


Is dat niet ook zo met elk islamitisch land?
op Saudi-ArabiŽ na, ja. Die landen zijn veroverd en compleet kapot gemaakt.
Hier in Europa heeft het christendom ook haar best gedaan om de plaatselijke cultuur kapot te maken, te vernietigen, te demoniseren.

Europa heeft inmiddels 200-400 jaar Verlichting en vooruitgang achter de rug en het christendom is een groot deel van haar macht verloren.
Vergeleken met Europa hangen islamitische landen nog ergens in het jaar 1300-1400.
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 19:07 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

op Saudi-ArabiŽ na, ja. Die landen zijn veroverd en compleet kapot gemaakt.
Hier in Europa heeft het christendom ook haar best gedaan om de plaatselijke cultuur kapot te maken, te vernietigen, te demoniseren.

Europa heeft inmiddels 200-400 jaar Verlichting en vooruitgang achter de rug en het christendom is een groot deel van haar macht verloren.
Vergeleken met Europa hangen islamitische landen nog ergens in het jaar 1300-1400.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de verlichting van de Islam zal wel sneller gaan dan bij het christendom.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 19:12 schreef trigt013 het volgende:

[..]


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de verlichting van de Islam zal wel sneller gaan dan bij het christendom.
ik denk juist minder snel. Islamitische landen zijn voornamelijk landen met culturen die diep gewortelde overeenkomsten hebben met de Arabische cultuur.
Het christendom bevat waarden en ideeŽn die compleet wereldvreemd zijn in alle Europese culturen. Dat ging dus stukken sneller omdat Europeanen de geestelijke slavernij niet in het DNA zit. Secularisatie gaat daarom sneller.
userIcon
Het slachtofferrol heeft een hoger level bij de Turkjes dan Sylvana Simons.

Knap! :o
Vreemd, ik heb toch helemaal geen grote paddenstoelenwolk in de lucht gezien afgelopen zaterdag.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 18:46 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

het christendom is een vreemde eend in de Europese bijt.
De bevolking is Germaans en Keltisch en Romaans en Slavisch.
De christelijke cultuur is een dun laagje bovenop de bestaande voorchristelijke cultuur, veroorzaakt door 1000+ jaar christelijke overheersing.
Dat hele Joods in Joods-christelijk vindt ik trouwens ook onzin.. gebruiken ze alleen maar om Joodse stemmers te paaien. Kan allemaal maar volgens mij hebben we verrekte weinig Joodse tradities in ons land... als we kijken naar de feestdagen bijvoorbeeld zie ik er weinig. Vanmezelf ook niet bewust dat ik aan Joodse tradities heb mee gedaan. Ook is naar mijn mening (kan incorrect zijn) het aantal Joden in ons land procentueel gezien nooit echt significant geweest.
Persoonlijk heb ik liever dat ALS ze dat soort termen gebruiken ze gewoon christelijke tradities zeggen. (hoewel ik het ook al onzin vindt om daar rechten aan te ontlenen).
Dat gezegd hebbende - en voor mensen me verkeerd begrijpen - ik heb niets specifieks tegen Joden, niet meer dan dat ik in het algemeen gelovigen niet kan volgen tenminste, alleen tegen deze term die volgens mij nergens op slaat. En voor zover ik weet hebben we inderdaad minder last met Joodse jeugd dan met moslim jeugd.
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 22:58 schreef Postzeeegel het volgende:
Vreemd, ik heb toch helemaal geen grote paddenstoelenwolk in de lucht gezien afgelopen zaterdag.
Dan moet je je zolderkamer raam ook niet blinderen.
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:01 schreef Aezeal het volgende:

[..]


Dan moet je je zolderkamer raam ook niet blinderen.
Ah, dat zal het zijn :)
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 10:07 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Zolang bij de Nederlanders de Venlose NSB nog voorop loopt in de peilingen, kunnen we moeilijk met het vingertje wijzen.
Ik denkt dat de nsb ook onderdrukt wilt worden. Vele linkse hebben op Klaver gestemt, kan je voorstellen, klaver die zoveel als mogelijk moslims naar Nederland wilt halen dus ook turkse Erdogan aanhangers, of er nog niet genoeg van die mafketels hier in Nederland zitten :N
userIcon
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 @ 11:07 schreef Jaylinn het volgende:

[..]
Vele linkse hebben op Klaver gestemt, kan je voorstellen, klaver die zoveel als mogelijk moslims naar Nederland wilt halen
Dit klinkt bijna alsof je het meent. :D
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 @ 11:47 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dit klinkt bijna alsof je het meent. :D
Waarom zou iemand in godsnaam op Groen links gestemd hebben dan?
userIcon
Kijk haar eens zitten met haar onderdrukkingsdoek ! :') :') :')
userIcon
quote:
Op maandag 13 maart 2017 @ 08:18 schreef HMNMW het volgende:
Gisteren bij de lokale shoarma Turk gevraagd of ie pro Erdogan was. Hij vond het een uitstekend president en snapte wat ie deed. Meteen de tent uitgelopen. Mijn boycot oorlog is begonnen. In het kader van informatieve berichtgeving pleit ik voor online registratie van ErdoganShoarmaTenten zodat de shoarmavreter een onbesmette keuze kan maken aan wie hij zijn centen geeft.
Dan kunnen ze bijna de hele Bazaar in Beverwijk wel opdoeken !
47  van 97 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 29/03 Thierry Baudet begint maidenspeech in Latijn62
» 28/03 Mensen die hun hoofd achterstevoren kunnen draaien10
» 28/03 Alligator pikt bal in tijdens potje golf10
» 27/03 Basketbalfan viert geweldige dunk zeer uitbundig5