Headdeskvideo: moslima's waarderen klappen

14-04-2017 @ 10:40 door Danny  - 6111 views -  91 reacties

Mannen hebben van Allah de kwaliteiten gekregen om te zorgen dat hun vrouwen luisteren en zich gedragen zoals meneer dat wil zien. Dat betekent ook dat de klappen die veel moslima's krijgen gezien worden als een zegen waarvoor ze zowel Allah als hun man dankbaar moeten zijn. Het slaan van je vrouw is een zware last, grote verantwoordelijkheid en zelfs plicht voor mannen.

Dat vertellen deze twee moslima's in een half uur durende 'discussie' of hoe het oké is dat vrouwen de vinketering worden geslagen door hun man. En onvoorwaardelijke gehoorzaamheid is een prachtig iets dat gekoesterd dient te worden.

Behoefte aan een half uurtje facepalmen of headdesken? Dan is dit een must-watch. Feministen zullen hier veelal minder behoefte aan hebben, gezien het feit dat deze vrouwen vrijwillig kiezen voor deze gehoorzaamheid en - als ze niet gehoorzamen - de klappen, mishandelingen en verminkingen die ze moeten ondergaan.

Dus de volgende keer dat je dit soort dingen ziet gebeuren, troost je dan met de gedachte dat deze vrouwen intens gelukkig zijn.

Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.
Reacties op dit bericht
41  van 91 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze hebben gelijk. Vrouwen horen ontzag te hebben en te gehoorzamen. Tegenwoordig spreekt de moderne vrouw voor jou en heb jij weinig tot niets te zeggen als man. Tijd dat de corrigerende tik zijn herintrede doet in het westen?
Bepaalde Anne-Fleur's verdienen hem wel inderdaad. :P

Feel the wrath of the angry white male!!! :P

Daar hebben ze het immers altijd over, dan moeten ze hem maar krijgen ook. ;)
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44 schreef bijstandboy het volgende:
Jezus had vroeger geen losse handjes zeker? :')
[ afbeelding ]
Ach, gezien het zeer de vraag is of Jezus in deze hoedanigheid bestaan heeft, is het tevens zeer de vraag of hij dan ook nog eens losse handjes had zoals afgebeeld in dit schilderij. Het lijkt me zeer onwijs om zoveel aannames voor waarheid aan te nemen. Maarja, dat is religie he...
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 12:31 schreef keikert het volgende:

[..]


Precies jij begrijpt het!

In een relatie moet je elkaar (aan)voelen

:P
Dat wou ik zeggen ja!
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 13:45 schreef bijstandboy het volgende:

[..]


Het grootste recht voor vrouwen blijft toch wel het aanrecht :')


[..]

Gewoon elke aanhanger strafrechtelijk vervolgen dus :')


[..]


Misschien speelt die wel tikkertje met die vrouw :')
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 12:11 schreef lnloggen het volgende:

[..]

Dat waren inderdaad net zulke achterlijke barbaren. Maar die leefden 2000 jaar geleden, je zou hopen dat de mensheid intussen iets verder is ontwikkeld. Maar nee hoor, zo niet een grote massa moslims, die lopen nog eeuwen achter ;(
Tja ze dragen hun steentje wel op een rare manier bij zo :')
i-call-my-weed-quran-because-burning-it-will-get-you-stoned.jpg
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 13:55 schreef bijstandboy het volgende:
Tja ze dragen hun steentje wel op een rare manier bij zo :')
[ afbeelding ]
_O- _O- :D :D :D
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:52 schreef Danny het volgende:

[..]

Beschaving heeft dergelijke barbaarsheden al een paar eeuw achter zich gelaten. Maar 'vroeger' was het mishandelen van vrouwen inderdaad onder meer volkeren doornormaal. Gelukkig zijn mensen inmiddels wijzer geworden.
Huiselijk geweld komt ook hier in alle lagen voor. Niet roomser dan de paus menen te zijn...
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 12:30 schreef BlauwOgig het volgende:

[..]


Mag je je wel zo brutaal zijn en heb je wel toestemming van je man of neef (vaak dezelfde) om op internet te zitten, brutaaltje?
Je bent me er eentje hoor.....
Dat heeft Keikert niet nodig, die is eigen bazin, en bepaalt dus zelf wat er gebeurt.
Zie dat je ook zover komt en wees er gelukkig mee.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 11:18 schreef LXIV het volgende:
Het wachten is op de blanke vrouwen die geslagen worden als toppunt van feminisme beschouwen.
_O_
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 13:30 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:

[..]


Ach, gezien het zeer de vraag is of Jezus in deze hoedanigheid bestaan heeft, is het tevens zeer de vraag of hij dan ook nog eens losse handjes had zoals afgebeeld in dit schilderij. Het lijkt me zeer onwijs om zoveel aannames voor waarheid aan te nemen. Maarja, dat is religie he...
jozef neukte maria toen ze 12 was, daarom kwamen ze ook nergens binnen in de herbergen.
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jozef neukte maria toen ze 12 was, daarom kwamen ze ook nergens binnen in de herbergen.
Was jij daarbij soms? Stiekem gegluurd ton Jos Marietje naaide? Ben jij dan nog niet uitgedroogd na al die tijd ? :D
Aisha de hoer van mohammed heeft ook al flink te voorduren gehad:

Sahih Bukhari volume 8, #828
Narrated Aisha: Abu Bakr came to towards me and struck me violently with his fist and said, "You have detained the people because of your necklace." But I remained motionless as if I was dead lest I should awake Allah's Apostle although that hit was very painful.

En deze waarbij Mohammed gewoon moet lachen om geweld:

Sahih Muslim #3506:

Jabir b. 'Abdullah reported: Abu Bakr came and sought permission to see Allah's Messenger. He found people sitting at his door and none amongst them had been granted permission, but it was granted to Abu Bakr and he went in. Then came 'Umar and he sought permission and it was granted to him, and he found Allah's Apostle sitting sad and silent with his wives around him. He (Hadrat 'Umar) said: I would say something which would make the Holy Prophet laugh, so he said: Messenger of Allah, I wish you had seen (the treatment meted out to) the daughter of Kharija when she asked me some money, and I got up and slapped her on her neck. Allah's Messenger laughed and said: They are around me as you see, asking for extra money. Abu Bakr then got up went to 'Aisha and slapped her on the neck, and 'Umar stood up before Hafsa and slapped her saying: You ask Allah's Messenger which he does not possess. They said: By Allah, we do not ask Allah's Messenger for anything he does not possess....
Het stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.

De definitie van de vrouw binnen islam.
Vrijwillig de hoofddoek op doen, ook al is het een van de grootste symbolen van discriminatie van vrouwen. Maar velen doen het vrijwillig en begrijpen niet dat ze hiermee voldoen aan het Stockholm-syndroom.
Hetzelfde geldt voor het slaan van vrouwen door mannen.
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jozef neukte maria toen ze 12 was, daarom kwamen ze ook nergens binnen in de herbergen.
Jezus is niet de zoon van Jozef, omdat Maria zwanger werd zonder dat Jozef sex met haar had gehad.
Daarom wilde hij initieel bij haar weggaan. Ze was immers vreemd gegaan :)
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Huiselijk geweld komt ook hier in alle lagen voor. Niet roomser dan de paus menen te zijn...
Huiselijk geweld in het westen heeft geen religieuze grondslag, maar is 'slechts' een uiting van macht door mannen, over vrouwen. En andersom.

In islam is het een ge´nstitutionaliseerd fenomeen. Goedgekeurd door de grote profeet, het grote voorbeeld voor iedere moslim.
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 13:30 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:

[..]


Ach, gezien het zeer de vraag is of Jezus in deze hoedanigheid bestaan heeft, is het tevens zeer de vraag of hij dan ook nog eens losse handjes had zoals afgebeeld in dit schilderij. Het lijkt me zeer onwijs om zoveel aannames voor waarheid aan te nemen. Maarja, dat is religie he...
zoveel aannames, maar het toch je complete leven laten bepalen, en het liefst ook van anderen in je omgeving.
Het toppunt van dwaasheid. Maar dat is inderdaad religie-eigen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 18:44 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

zoveel aannames, maar het toch je complete leven laten bepalen, en het liefst ook van anderen in je omgeving.
Het toppunt van dwaasheid. Maar dat is inderdaad religie-eigen.
Als je moet kiezen tussen christenkinderen een leuke pasen geven of moslimkinderen een leuke pasen, wat zou je dan kiezen?
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 19:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]


Als je moet kiezen tussen christenkinderen een leuke pasen geven of moslimkinderen een leuke pasen, wat zou je dan kiezen?
dat ligt eraan wat je verstaat onder 'Pasen'.
Doel je op het eeuwenoude feest van de vruchtbaarheid, gevierd in vele non-monotheistische religies?
Of doel je op het joodse pesach (vermeende bevrijding uit Egypte) of het christelijke pasen, waar christenen hun centrale element, namelijk een mensenoffer, vieren?

In geval van het eerste, dan gun ik het ze beiden. Maar ze zullen het geen van beide krijgen, want de monotheisten moeten niets hebben van de polythe´stische feesten. Je weet wel, die polytheistische feesten in synchronisatie met de natuur en de werkelijkheid.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 11:24 schreef Recht_voor_zijn_raap het volgende:
En NOG steeds zijn er mensen die die achterlijke en geweldadige ideologie verdedigen :')
Het is dan ook geen ideologie nog een religie maar gewoon een ordinaire sekte.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 19:24 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

dat ligt eraan wat je verstaat onder 'Pasen'.
Doel je op het eeuwenoude feest van de vruchtbaarheid, gevierd in vele non-monotheistische religies?
Of doel je op het joodse pesach (vermeende bevrijding uit Egypte) of het christelijke pasen, waar christenen hun centrale element, namelijk een mensenoffer, vieren?

In geval van het eerste, dan gun ik het ze beiden. Maar ze zullen het geen van beide krijgen, want de monotheisten moeten niets hebben van de polythe´stische feesten. Je weet wel, die polytheistische feesten in synchronisatie met de natuur en de werkelijkheid.
Het was geen vraag waarbij je het aan beiden mocht gunnen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 19:33 schreef NoWayInHell het volgende:

[..]

Het is dan ook geen ideologie nog een religie maar gewoon een ordinaire sekte.
Jep, lekker kinderen neuken in de naam van Jezus Christus!
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 20:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het was geen vraag waarbij je het aan beiden mocht gunnen.
ik houd niet zo van dergelijke vragen :P
als de mogelijkheid bestaat, verkies ik 'geen van beiden' of 'allebei'.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 20:16 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

ik houd niet zo van dergelijke vragen :P
als de mogelijkheid bestaat, verkies ik 'geen van beiden' of 'allebei'.
Okay, dus als je mocht kiezen tussen een Al Quada vader die sterft of de vader van Mark Rutte, kies je voor allebei of geen van beiden.
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 20:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]


Okay, dus als je mocht kiezen tussen een Al Quada vader die sterft of de vader van Mark Rutte, kies je voor allebei of geen van beiden.
ik ken noch de vader van Mark Rutte noch een 'al qaeda' vader.
Bedoel je de vader van een Al Qaeda strijder?
Of een vader die lid is van Al Qaeda?

In theorie wil ik geen van beiden dood hebben. Ligt er maar net aan hoe die persoon is en wat hij doet.
Een islamitisch kind is nog steeds een kind. Waarom zou ik een kind iets niet gunnen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 20:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het was geen vraag waarbij je het aan beiden mocht gunnen.
Tja, zo intolerant ben je wel. :X
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 20:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jep, lekker kinderen neuken in de naam van Jezus Christus!
Je bedoeld Allah neem ik aan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44 schreef bijstandboy het volgende:
Jezus had vroeger geen losse handjes zeker? :')
[ afbeelding ]
Is een schilderij, werkelijkheid was dat Jezus 1 en al liefde was en is, pure liefde :').

Nah, die gast heeft waarschijnlijk niet eens bestaan, hoewel velen dat wel denken, niet in die Bijbelvorm natuurlijk, maar als normaal mens.

Las ooit op Scientias dat er geen persoonlijke notities zijn over Jezus, niet betrouwbaar in ieder geval.

Maar goed, wat maakt het ook uit :7.

Edit: is maa reen schilderij natuurlijk, maar is dat niet eerder Mohammed :D
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44 schreef bijstandboy het volgende:
Jezus had vroeger geen losse handjes zeker? :')
[ afbeelding ]
Als je zo kijkt is het een teken van dominantie van Jezus kant, kijk maar goed.

Zowel man, vrouw en dier 'verdedigen' zich op een manier (rechts). Zijn volgelingen (links) zijn geschokt lijkt het. Dan nog die 2 gasten helemaal rechts, iets van gelijk krijgen, hadden een meningsverschil, lijken misschien op een soort van wetenschappers.

Denk dat de maker van het schilderij wilde aangeven dat Jezus ook maar een mens is. Maar goed is mijn interpretatie, zie het ook nu pas.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:53 schreef suizebol het volgende:

[..]

ONWAARDIG voor mensen die ook maar de geringste educatie genoten te hebben, goede omgangsvormen gelden in de westerse wereld ook voor man en vrouw, en daar hoort elkaar mishandelen niet onder, dat is onmenselijk gedrag. Geen geloof of religie kan dat goedpraten dan alleen de gelovigen die daar in dat wel denken te kunnen doen.
Maar een geloof is slechts een geloof, en zeker geen wetenschap.
Yep ^O^
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:55 schreef Danny het volgende:
Tot zo'n grafkerel een keer een wijf treft dat het zat is en terugslaat.
Die zal wel zweepslagen hebben ontvangen als soort van reiniging :')
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 11:12 schreef wdn het volgende:

[..]
Nee. Als een man de ketting losmaakt is dat zijn fout als zijn vrouw de keuken uit gaat.

( ..................... )
_O-
Tsja, eigenlijk moeten we 500 stenen gooien naar Annefleur Dekker en haar hele vies groenlinkse cluppie. die Domme NPOVara kip . Leuk en ludiek.
userIcon
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 18:43 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

Huiselijk geweld in het westen heeft geen religieuze grondslag, maar is 'slechts' een uiting van macht door mannen, over vrouwen. En andersom.

In islam is het een ge´nstitutionaliseerd fenomeen. Goedgekeurd door de grote profeet, het grote voorbeeld voor iedere moslim.
doet er geen fuck aan af dat ook hier vrouwen gewoon klappen krijgen als meneer de man zijn grip kwijt denkt te raken. Echt niet in elk islamitisch gezin wordt geklapt hoor :')
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

doet er geen fuck aan af dat ook hier vrouwen gewoon klappen krijgen als meneer de man zijn grip kwijt denkt te raken. Echt niet in elk islamitisch gezin wordt geklapt hoor :')
klopt, maar ik zei dan ook dat die klappen op zich niet gevalideerd worden door eeuwenoude teksten.
Hier in Nederland worden dergelijke mannen ervoor gestraft als ze ervoor gepakt worden.
In islam worden ze vrijgesproken, immers is het gevalideerd in de oude teksten dat mannen hun vrouwen mogen slaan om ze in het gareel te houden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 11:57 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

klopt, maar ik zei dan ook dat die klappen op zich niet gevalideerd worden door eeuwenoude teksten.
Hier in Nederland worden dergelijke mannen ervoor gestraft als ze ervoor gepakt worden.
In islam worden ze vrijgesproken, immers is het gevalideerd in de oude teksten dat mannen hun vrouwen mogen slaan om ze in het gareel te houden.
En ik wijs je erop dat het nogal een selectieve lezing is voor gedrag wat door elke samenleving heen te vinden is en waarschijnlijk niet enkel bij de islam in de cultuur vastgelegd wordt. Net als steniging en eerwraak overigens.
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En ik wijs je erop dat het nogal een selectieve lezing is voor gedrag wat door elke samenleving heen te vinden is en waarschijnlijk niet enkel bij de islam in de cultuur vastgelegd wordt. Net als steniging en eerwraak overigens.
ik wijs je erop dat het niet in elke samenleving gevalideerd wordt middels religieuze teksten.
In veel samenlevingen, met name de westerse, is het not done om vrouwen te slaan om dominantie te uiten over de persoon van de vrouw.

In islam is dat wel zo. De woorden en daden van Mohammed laten zien dat dat wel zo is, en dat strookt niet met bijvoorbeeld de westerse samenleving.
userIcon
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 13:13 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

ik wijs je erop dat het niet in elke samenleving gevalideerd wordt middels religieuze teksten.
In veel samenlevingen, met name de westerse, is het not done om vrouwen te slaan om dominantie te uiten over de persoon van de vrouw.

In islam is dat wel zo. De woorden en daden van Mohammed laten zien dat dat wel zo is, en dat strookt niet met bijvoorbeeld de westerse samenleving.
Check voor het gemak even india? Vrouwenonderdrukking vindt vooral plaats tussen pakweg tunesie en Bangladesh. En is daarin niet uniek voorbehouden aan de godsdienst Islam. Dat probeer je wel zo te verkopen maar ligt toch echt genuanceerder.
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Check voor het gemak even india? Vrouwenonderdrukking vindt vooral plaats tussen pakweg tunesie en Bangladesh. En is daarin niet uniek voorbehouden aan de godsdienst Islam. Dat probeer je wel zo te verkopen maar ligt toch echt genuanceerder.
nee, dat is niet wat ik zeg. Cultuur en religie kunnen bepaalde dingen valideren, en dat doen ze ook.
Neemt niet weg dat niet in elk cultuur de mishandeling van vrouwen goedgepraat wordt.
In het westen heb je ook huiselijk geweld inderdaad, maar hier wordt het niet (meer) goedgepraat met religieuze of culturele waarden.
Dat is het verschil.

Ook in India zal nog veel verbeterd moeten worden als het gaat om 'vrouwenrechten'.
userIcon
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 13:18 schreef ansitermiet het volgende:

[..]

nee, dat is niet wat ik zeg. Cultuur en religie kunnen bepaalde dingen valideren, en dat doen ze ook.
Neemt niet weg dat niet in elk cultuur de mishandeling van vrouwen goedgepraat wordt.
In het westen heb je ook huiselijk geweld inderdaad, maar hier wordt het niet (meer) goedgepraat met religieuze of culturele waarden.
Dat is het verschil.

Ook in India zal nog veel verbeterd moeten worden als het gaat om 'vrouwenrechten'.
Het is een beetje zoals mijn moeder: verontwaardigd zijn dat de rechten van vrouwen in Afghanistan niet meteen op het niveau van het westen in 2003 was omdat er nu eenmaal minder taliban was. Je verwacht een verandering in landen die cultureel economisch pakweg 100 jaar achterlopen. Pakweg 100 jaar geleden werd er hier ook volop gemept. Dat werd gaandeweg die 100 jaar pas sociaal onacceptabel. Die tweede en derde wereldlanden waar jij op doelt hebben die ontwikkeling simpelweg nog te gaan.
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 @ 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is een beetje zoals mijn moeder: verontwaardigd zijn dat de rechten van vrouwen in Afghanistan niet meteen op het niveau van het westen in 2003 was omdat er nu eenmaal minder taliban was. Je verwacht een verandering in landen die cultureel economisch pakweg 100 jaar achterlopen. Pakweg 100 jaar geleden werd er hier ook volop gemept. Dat werd gaandeweg die 100 jaar pas sociaal onacceptabel. Die tweede en derde wereldlanden waar jij op doelt hebben die ontwikkeling simpelweg nog te gaan.
dat klopt. Ze hebben nog een lange weg te gaan (dat zei ik ook al) en nee dat zal niet morgen al gebeuren. Daar gaan generaties overheen.

De verandering zal echter vertraagd of gestopt worden (of zelfs stricter worden) door religieuze manuscripten die het slaan van vrouwen goedkeurt onder bepaalde voorwaarden.

Een beschaving die dergelijke geschriften niet heeft, zal sneller kunnen veranderen op dat vlak dan beschavingen die wel bepaalde gebruiken verankerd hebben in hun religie en cultuur.

De boosdoener is dan ook gewoon nog steeds het feit dat eea wel verankerd is in religieuze manuscripten. Zoals binnen islam het geval is. En zolang volkjes nog vast blijven hangen aan dergelijke manuscripten zal de verandering tergend traag gaan.
Het moet uit het volk komen.
In India is die omslag al begonnen, maar de cultuur is hardnekkig. Het is hun identiteit. En die verandert niet zomaar.
userIcon
Danny zit zijn website weer te gebruiken om Islamophobe propaganda te verkondigen. Dat je werkelijk gelooft dat moslimmannen hun vrouwen mogen slaan zegt wel veel over je benul. Maar iets zegt me dat je helemaal niet geinterreseerd bent over hoe het werkelijk in elkaar steekt. Dat scoort natuurlijk niet bij de gemiddelde Fok-bezoekers want dat raakt de advertentie-inkomsten. Je bent aan het haat-zaaien en je wordt er nog goed voor beloont ook. Waarom schaam je je hier niet voor?



[ Bericht gewijzigd door CaanBarzini op maandag 17 april 2017 @ 13:07 ]
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44 schreef bijstandboy het volgende:
Jezus had vroeger geen losse handjes zeker? :')
[ afbeelding ]
Jouw plaatje gaat om Jezus die de Geldwisselaars (bankiers) wegjoeg, lijkt me in ieder geval nog in het voordeel van anderen, deze moslim droeftoeters daarentegen. Spuug erop. Vrouwen aanraken pfffffff. Compensatie voor hun kleine knakworst.
41  van 91 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Ook reageren? Log in of maak een gratis account aan.


Lees ook:

» 27/04 Voetbalfan kijkt liever porno dan wedstrijd9
» 26/04 Gedicht van de dag: Brandweer3
» 25/04 Het is wereld pingu´ndag!10
» 24/04 Kruip in de huid van de politie! 28